صفحات
شماره هشت هزار و صد و هفتاد و سه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و هفتاد و سه - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش

ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش غم و ماتم شهادت این زوج فداکار را در کوچه پس کوچه‌های شهر نشانده است.وقتی دختر و پسر این شهیدان حافظ امـــــنیت جلوی در مدرسه شان پیاده شدند باور نداشتند دقایقی بعد پدر و مادرشان آسمانی خواهند شد.
ساعت نزدیک 7 صبح دیروز – یکشنیه 10 اردیبهشت ماه – بود که رهگذران در یکی از چهارراه‌های سراوان با تروری روبه‌رو شدند که گروهی ناشناس با حمله به سرنشینان پژو 206 زن و مردی را داخل آن به گلوله بستند و پابه فرار گذاشتند.
با گزارش این حمله مسلحانه به پلیس و بازپرس جنایی همزمان اورژانس در محل ترور حاضر شد و درحالی‌که راننده مرد نفس نمی‌کشید و به کام مرگ فرو رفته بود زن زخمی بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.
تیم تحقیقاتی خیلی زود در صحنه ترور دریافت که راننده سرگرد علیرضا شهرکی رئیس پلیس آگاهی سراوان است که صبح با همسر و بچه‌هایش خانه را ترک کرده بود و با رساندن فرزندانش به مدرسه در مسیر مدرسه‌ای که همسرش در آنجا معلم بود هدف حمله تروریستی قرار گرفته و به شهادت رسیده است.تجسس‌های میدانی نشان داد مهاجمان مسلح کلاشنیکف داشته اند و سرگرد شهرکی در دم جان باخته است.درحالی‌که همه امیدوار بودند همسر این شهید تحت درمان‌های پزشکی از مرگ جان سالم بدر ببرد تا فرزندانش تنها و بی‌تکیه گاه نمانند ساعاتی بعد خبر تلخ شهادت مادر خانواده هم در شهر پیچید و همه را غرق در ماتم کرد.

دادستان سراوان چه گفت؟!
شمس آبادی دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان با ابراز تأسف از شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان و همسرش از تشکیل پرونده گفت: بعد از این ترور، بازپرس ویژه قتل در صحنه حادثه حاضر شده تا هرچه زودتر مراحل شناسایی عاملان این حادثه پیش برود.

مأموریت ویژه جانشین فراجا
صبح دیروزبا دستور سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور، سردار قاسمعلی رضایی جانشین فراجا برای پیگیری پرنده ترور سرهنگ شهید شهرکی و همسرش که اولین شهیده استان سیستان و بلوچستان است به سیستان و بلوچستان اعزام شد.

جستجو
آرشیو تاریخی