صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و نه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و نه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۲۲

بارش باران در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور و ورود گرد و خاک به مرزهای غربی خبر داد.
صادق ضیائیان درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده اظهار کرد: چهارشنبه (۶ اردیبهشت) بارش در نوار غربی کاهش می‌یابد و گستره فعالیت سامانه در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در البرز، تهران، سمنان و استان‌های اصفهان، یزد و کرمان پیش‌بینی می‌شود. همچنین در سواحل و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش ادامه خواهد داشت.
ضیائیان ادامه داد: پنجشنبه (۷ اردیبهشت) در شرق سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش رخ می‌دهد. همچنین در استان‌های سمنان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی فارس، کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: جمعه (۸ اردیبهشت) با تداوم بارش در این مناطق گستره فعالیت سامانه مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های مرکزی، قم و شرق لرستان را نیز دربر می‌گیرد. ضیائیان در ادامه اظهار کرد: شنبه (۹ اردیبهشت) علاوه بر اینکه در مرکز، شرق و جنوب کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد، در برخی نقاط شمال غربی و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
جستجو
آرشیو تاریخی