صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و پنج - ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و پنج - ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۷

کاهش زمان اعلام قبولی آزمون‌های استخدامی

رئیس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی کشور از کاهش زمان اعلام قبولی آزمون‌های استخدامی و افزایش سرعت جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی فراگیر دهم خبر داد.
به گزارش تسنیم، علیرضا علیخان‌زاده؛ در خصوص کوتاه‌تر شدن زمان استخدام از اعلام قبولی، گفت: قرار است، همزمان با اعلام نتایج آزمون، مصاحبه انجام و اسامی پذیرفته‌شدگان نیز به گزینش دستگاه‌ها اعلام ‌شود تا بررسی پرونده‌های استخدامی در کمترین زمان صورت بگیرد.
وی در خصوص تأخیر در اعلام نتایج آزمون‌های گذشته، بویژه آزمون استخدامی نهم، تصریح کرد: زمان‌بر بودن فرایند استعلام اطلاعات از دستگاه‌های متعدد از جمله سازمان ثبت‌ احوال، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش و سوء پیشینه در روند بررسی مدارک، زمان اعلام نتایج آزمون نهم را به تأخیر انداخت.
علیخان‌زاده با اعلام اینکه در روند بررسی مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون دهم، تجمیع اطلاعات و تقاطع‌گیری انجام شده است، گفت: سازمان اداری و استخدامی کشور با برنامه‌ریزی و نظارت، زمان اعلام نتایج این دوره را کوتاه‌تر خواهد کرد.
رئیس امور جذب، به کارگیری و رشد سازمان اداری و استخدامی از راه‌اندازی سامانه‌‌ای با عنوان سامانه «امتحانات» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تا آخر سال از سامانه «امتحانات» رونمایی می‌شود تا در داده‌پردازی، در مجموعه دولت یکپارچگی ایجاد شود.
 
جستجو
آرشیو تاریخی