صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و سه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

لیگ برتر

سرخابی‌ها در آستانه دریافت وام
آخرین تأییدیه جهت گرفتن تسهیلات کوتاه مدت باشگاه استقلال صبح دیروز با حضور فرشید سمیعی معاون حقوقی این باشگاه در سازمان خصوصی‌سازی اخذ شد. به گزارش تسنیم، به نظر می‌رسد با تأیید سازمان خصوصی‌سازی، وزارت ورزش و جوانان و موافقت بانک مدنظر مشکلات مربوط به بدهی‌های آندره‌آ استراماچونی، لئاندرو پادوانی و شباب الاهلی امارات بابت انتقال مهدی قایدی به پایان خواهد رسید. گفتنی است، وزارت ورزش تأکید کرده این اقدام برای باشگاه پرسپولیس نیز صورت گرفته و قرار است بانک مذکور با دستور وزارت ورزش به هر دو باشگاه وام 150 میلیاردی پرداخت کند.

آخرین وضعیت انتخاب داور دربی 100
صدمین دربی پایتخت در چهارچوب دیدارهای هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 17:30 یکشنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. مسئولان کمیته و دپارتمان داوران برای انتخاب داور این مسابقه که تأثیر زیادی در تعیین قهرمان لیگ دارد، منتظر بازگشت خداداد افشاریان از یاسوج هستند تا پس از برگزاری جلسه با رئیس کمیته داوران، نام داور بازی را اعلام کنند. از نفراتی مثل بیژن و پیام حیدری، وحید کاظمی و اشکان خورشیدی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های قضاوت بازی پرسپولیس و استقلال یاد می‌شود.


 
واکنش سرمربی پیکان
به پیشنهاد تیم ملی امید
مجتبی حسینی، سرمربی پیکان درمورد پییشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید و اینکه آیا از طرف فدراسیون صحبتی با او شده، گفت: باعث افتخار است بتوانیم به فوتبال ملی مملکت‌مان خدمت کنیم اما واقعیت این است تحت قرارداد پیکان هستم و هیچ صحبت رسمی با من نشده است. مذاکره رسمی هم نشده و تمام تمرکز ما این است که 4 بازی باقی‌مانده را آبرومندانه تمام کنیم. در جام حذفی نیز جزو 8 تیم هستیم. او درمورد اینکه در صورت دریافت پیشنهاد رسمی آن را قبول خواهد کرد، پاسخ داد: باعث افتخار است به فوتبال ملی مملکت کمک کنیم یا گزینه باشیم اما باید صحبت شود و رسمی صحبت کنیم تا بعدش ببینیم چه می‌شود. اکنون تحت قرارداد باشگاه پیکان هستم. هرچند کار کردن با جوانان به آدم فشار می‌آورد اما این تیم و بچه هایش را خیلی دوست دارم.

 

 حرکت خیرخواهانه طیبی
 در حمایت از زندانیان استان فارس
حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی و لژیونر فوتسال کشورمان در حرکتی خیرخواهانه پیراهن آقای گلی خودش در آسیا را به انجمن حمایت از زندانیان استان فارس اهدا کرد. طیبی که در سال 2018 با تیم ملی کشورمان موفق به قهرمانی در قاره کهن شده بود، پیراهنش را که به امضای همه اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان رسیده، برای حمایت از زندانیان شهرستان فیروزآباد به انجمن نامبرده هدیه داد. همچنین مدال طلا و قهرمانی تیم ملی ایران در تورنمنت فوتسال تایلند نیز از سوی حمیدرضا حق‌شناس مدیر رسانه‌ای حاضر در آن مسابقات، به انجمن حمایت از زندانیان استان فارس اهدا شد.


  
  

 

جستجو
آرشیو تاریخی