صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت و دو - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت و دو - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۲۰

حوادث کوتاه

بازداشت عامل شهادت
شهید جعفری‌فر   پس از 
16 سال در خوزستان
عامل شهادت شهید جعفری فر پس از 16 سال در عملیات پلیسی دستگیر شد.به گزارش رکنا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه استان خوزستان گفت: در پی وقوع ۱۸ فقره تیراندازی با سلاح جنگی کلاشنیکف که منجر به مجروح شدن 3 نفر از شهروندان و همچنین تخریب اموال دولتی و ایجاد رعب و وحشت در شهرستان حمیدیه شده بود، پرونده قضایی در شعبه اول بازپرسی تشکیل و دستورات مقتضی برای شناسایی و دستگیری عامل اصلی این اتفاقات صادر شد. مأموران پلیس با رصد اطلاعاتی، در نهایت توانستند متهم اصلی را که دارای چندین فقره سابقه کیفری بود شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر کنند. متهم سابقه ارتکاب شرارت‌های متعدد طی سال‌های اخیر از جمله به شهادت رساندن مأمور نیروی انتظامی (شهیداکبر جعفری‌فر) در سال ۱۳۸۶ در شهرستان اهواز و همچنین آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه، تیراندازی‌های متعدد که منتهی به خسارت به افراد و اموال دولتی شده و نیز قدرت‌نمایی با سلاح را در پرونده کیفری خود دارد.
متهم پس از تفهیم اتهام با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
 
مرگ پسر 18 ساله در سقوط تیر دروازه فوتبال
روز جمعه یک جوان ۱۸ ساله به نام پویا بر اثر سقوط تیرک دروازه زمین چمن فوتبال محله سبزدشت از ناحیه سر دچار ضربه مغزی شد و در دم جان سپرد. «درزی» که به‌صورت موقت مدیریت زمین چمن فوتبال محله سبزدشت را به عهده دارد، درباره این حادثه می‌گوید: متأسفانه این اتفاق ساعت 8:30 عصر روز جمعه پس از پایان تمرین یکی از تیم‌ها یعنی بعد از تعطیلی زمین چمن اتفاق افتاده است. این مربی فوتبال با اشاره به اینکه بعد از تعطیلی این زمین چمن عده‌ای از بالای نرده‌ها وارد زمین چمن می‌شوند، افزود: یکی از آنها که حدود 18 سال سن داشت متأسفانه هنگام حرکات نمایشی و زدن بارفیکس به دلیل نداشتن تعادل لازم تیر دروازه، سقوط کرد و باعث این حادثه غم‌انگیز شد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیرک‌های دروازه این زمین بازی در وضعیت استاندارد و ایمن بوده یا خیر، گفت: اصولاً تیرک‌های دروازه زمین‌های فوتبال فقط روی زمین مهار می‌شوند و زمین‌های فوتسالی متحرک هستند.به گزارش پیام گلستان چند سال پیش در شهرستان اقلید هم یک فوتبالیست که از روی تیر دروازه سقوط کرده بود، جان سپرد و ورزشکار دیگری در شهرستان نورآباد ممسنی هم همین اتفاق برایش رخ داد و جانش را از دست و دانش‌آموز کلاس هفتمی استان فارس هم هنگام زدن بارفیکس از روی تیر دروازه سقوط کرد و جان سپرد.
لنگه کفش؛ تنها سرنخ از سرنوشت پیرمرد گمشده

بعد از گذشت 2 ماه از ناپدید شدن نگهبان پیر یک شرکت نفتی، لنگه کفش او راز به قتل رسیدنش را فاش کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، 8 بهمن‌ماه سال گذشته رسیدگی به پرونده فقدان نگهبان پیر یک شرکت نفتی واقع در محله ایوانک در دستور کار مأموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. همسر این مرد در اعلام گم شدن همسرش گفته بود که پیرمرد هر روز از خانه‌شان واقع در مرزداران به محل کار می‌رفت. به این ترتیب مسیر تردد مرد گمشده از مرزداران تا ایوانک تحت بررسی قرار گرفت تا اینکه لنگه کفش او در نزدیکی یک پارک پیدا شد.
در جریان تحقیقات، کارآگاهان پلیس به یک مرد ضایعات جمع‌کن که حوالی پارک پرسه می‌زد، برخورد کردند که او در ابتدا اظهار بی‌اطلاعی کرد. اما بعد از چند روز جسد پیرمرد در حاشیه اتوبان آزادگان کشف شد و در تحقیقات مجدد وقتی مرد ضایعات جمع‌کن متوجه عمق جنایت شد به مأموران گفت، این پیرمرد را در حالی دیده که یک موادفروش همراه یک جوان او را از کنار پارک به خودروی پژوی خود منتقل کرده و ربودند. در همان حال لنگه کفش او از پایش افتاد.
با اطلاعات این مرد، یکی از متهمان بازداشت شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

جستجو
آرشیو تاریخی