صفحات
شماره هشت هزار و صد و شصت - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و شصت - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

گزارش و خبر

بازگشت آزمون به روزهای اوج

سردار آزمون که در بایر لورکوزن و بوندسلیگا توپ می زند، پیش از جام جهانی نتوانسته بود برای تیمش در این فصل گلزنی کند، بعد از جام جهانی درخشش فوق العاده‌ای داشت و توانست چهار گل برای لورکوزن به ثمر برساند. آزمون طی ۵۹۶ دقیقه بازی چهار گل به ثمر رسانده، یعنی هر ۱۴۹ دقیقه یک گل. نکته قابل توجه این است که آمار سردار آزمون از مهدی طارمی در این فصل بهتر بوده، چرا که طارمی طی ۲۱۱۳ دقیقه بازی ۱۴ گل برای پورتو به ثمر رسانده یعنی هر ۱۵۱ دقیقه یک گل.

 

آ.ا.ک با حاج صفی در مسیر قهرمانی
در هفته سی ام سوپرلیگ یونان، آ.ا.ک به مصاف آریس رفت و به برتری 3 بر یک رسید. در این بازی، احسان حاج صفی در ترکیب اصلی آ.ا.ک حضور داشت، 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و نمایش خوبی داشت. گارسیا (پنالتی) و زوبر (2گل) برای آ.ا.ک گلزنی کردند. این تیم با این برد 69 امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. پاناتینایکوس با 66 امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد و تعقیب کننده جدی این تیم محسوب می‌شود.

 

درخشش بی‌ثمر عابدزاده!
در هفته سی و پنجم لیگ دسته اول اسپانیا، پونفرادینا به مصاف لگانس رفت و در لحظه آخر 1-0 شکست خورد. در این بازی، امیر عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. او نمایش خوبی به ثبت رساند و توانست با نمره 7.3 بهترین بازیکن تیمش لقب گیرد. دروازه‌بان کشورمان 5 مهار عالی داشت که 4 واکنش او از درون محوطه جریمه به ثبت رسید. او 3 توپ را نیز با شیرجه مهار کرد و توانست صحت پاس 66 درصدی را به نمایش گذارد اما در دقیقه 91 گل خورد تا تیمش در یک قدمی سقوط قرار گیرد. پونفرادینا اکنون با 35 امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد و با نزدیک‌ترین تیم منطقه امن، 5 امتیاز فاصله گرفته است.

 

مؤمنی: جلسات هیأت مدیره استقلال هیچ آورده‌ای ندارد
محمد مؤمنی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که باشگاه استقلال چه برنامه‌ای برای پرداخت پول استراماچونی خواهد داشت، گفت: «هیچ درآمدی در حال حاضر نداریم. جلسه هم گذاشتیم. هیچ چیزی هم داخل جلسه نبود! بازیکنان باید امیدوار باشند و اینطور نیست که بگویم امیدوار نباشند. ما هیچ آورده‌ای از این چند جلسه‌ نداشتیم.» او همچنین درباره اظهارات حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی برای احضار مدیران استقلال به دادگاه گفت: «بالاخره نظرش را گفته و شاید اتفاقی افتاده باشد. ما که نمی‌گوییم دادستانی نمی‌رویم. آنجا می‌گوییم که پول کجا رفته و چطور خرج شده است.»
 

جستجو
آرشیو تاریخی