گزارش و خبر

هشدار تاج را جدی بگیریم
استقلال حذف شد
شاید پرسپولیس هم حذف شود
 مهدی تاج که برای حضور در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده بود، در خصوص آخرین وضعیت دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های فوتبال کشور گفت: متأسفانه باشگاه استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات و بدهی‌ها از فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و پرسپولیس تقریباً همه موانع را پشت سر گذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰ هزار دلاری ممکن است مانع دریافت این مجوز برای این باشگاه پرطرفدار کشور شود. درخصوص باشگاه تراکتور نیز باشگاه فعلاً مشکلی بابت دریافت مجوز حرفه‌ای ندارد و من گزارشی بابت بدهکاری رسمی این باشگاه دریافت نکرده‌ام.»

یاران نوراللهی در یک قدمی قهرمانی
در هفته بیست و دوم لیگ امارات، شباب الاهلی به مصاف البطائح رفت و به برتری 3-0 رسید تا در یک قدمی قهرمانی قرار گیرد. احمد نوراللهی، ستاره ایرانی شباب الاهلی در ترکیب اصلی حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. نوراللهی نمایش خوبی به ثبت رساند و یکی از بازیکنان خوب تیمش در این بازی نام گرفت. شباب الاهلی با این برد 49 امتیازی شد و با اقتدار در صدر قرار گرفت. العین و الوحده با یک بازی کمتر و 41 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

ورود دردسرساز ساکت 
به رختکن داوران
در جریان بازی تراکتور و سپاهان یک اتفاق عجیب رخ داد و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه اصفهانی که عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال هم هست با لپ‌تاپ به اتاق داوران رفت و به عملکرد آنها اعتراض کرد. او فیلم اشتباه را به داوران نشان داد. این در حالی است که ورود به رختکن داوران در قوانین نیامده و یک تخلف محسوب می‌شود. حسین عبداللهی عضو کمیته انضباطی در این خصوص به فارس گفت: «هنوز گزارش ناظر بازی به کمیته انضباطی ارسال نشده اما اگر چنین اتفاقی افتاده باشد، باید به قوانین مراجعه کرد و دید آیا به عوامل یک باشگاه از بالاترین سطح یعنی مدیرعامل تا بازیکن اجازه داده شده وارد رختکن داوران شوند یا خیر؟ کمیته انضباطی منتظر گزارش مقامات رسمی مسابقه است.»


 
 توضیح استقلال
برای پرداخت پول استراماچونی
در روزهای اخیر اخبار مختلفی درباره وضعیت پرونده استراماچونی در رسانه‌ها منتشر شده است. حامد افضلی، مدیر بین‌الملل باشگاه استقلال در این‌باره گفت: «این طور نیست که مهلت پرداخت‌طلب استراماچونی ۳۱ فروردین باشد و پس از آن باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی و یا کسر امتیاز روبه‌رو شود. بر اساس قوانین فیفا که به صراحت هم اعلام شده، باشگاه باید تا ۳۰ روز مطالبات سرمربی پیشین خود را پرداخت کند اما در صورتی که یکی از طرفین پرونده درخواست گرندز رأی یا جزئیات پرونده را داشته باشد، زمان پرداخت پول تا زمان اعلام جزئیات رأی به تعویق می‌افتد. باشگاه استقلال دوم فروردین و پس از اعلام رأی پرونده استراماچونی، درخواست گرندز پرونده را داده و با توجه به اینکه هنوز گرندز رأی اعلام نشده، مهلت بیشتری برای پرداخت این پول وجود دارد و اعلام تاریخ نهایی ۳۱ فروردین، درست نیست.


 

جستجو
آرشیو تاریخی