20 مصدوم در زلزله خوی

زلزله 5 ریشتری خوی 20 مصدوم برجا گذاشت.ذبیح الله کاظمی فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: بر اثر زلزله پنج ریشتری که ساعت ۱۵:۱۷ پنجشنبه رخ داد ۲۰ نفر از شهروندان هنگام فرار و وحشت از زلزله دچار آسیب جزئی شده بودند که این تعداد مصدومان بصورت سرپایی مداوا شدند و هیچگونه بستری نداشتیم.
همزمان با وقوع زمین‌لرزه، تیم‌های امداد و نجات، اورژانس و هلال‌احمر بلافاصله به مناطق زلزله زده اعزام شدند و خوشبختانه خسارت جانی و مالی نداشتیم.
کاظمی همچنین خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته  آب، برق و گاز در منطقه برقرار است  و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.
صادق محمودی سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز در این‌باره گفت:  زلزله‌ به بزرگی پنج ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتری زمین، خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که  با توجه به عمق بالای زلزله به نظر نمی‌رسد خسارتی درپی آن رخ داده باشد.
دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت نیز در تماس تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی بر رسیدگی فوری و آمادگی کامل مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی و بسیج همه امکانات برای رسیدگی به مصدومان حادثه زلزله خوی تأکید کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی