صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و چهار - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

ترامپ: ایران از چین خطرناک‌تر است
خبر اول اینکه، رئیس جمهور پیشین امریکا ضمن طرح ادعاهای تکراری و قدیمی علیه کشورمان، حریف اصلی امریکا را نه چین، بلکه ایران عنوان کرد. دونالد ترامپ در حاشیه کنفرانس سیاسی محافظه‌کاران  امریکایی، با تکرار ادعاهای واهی و نخ‌نما علیه کشورمان افزود: اکنون ایران در حال دستیابی به سلاح هسته‌ای است. وقتی شما می‌گویید چین خطرناک‌تر است، من نسبت به آن تردید دارم.
   

دستمزد 100هزار دلاری امریکا برای علینژاد
خبر دیگر اینکه، یافته ها از فهرست حقوق بگیران آژانس رسانه‌های جهانی ایالات متحده نشان می دهد این نهاد امریکایی برای مسیح علینژاد در سال 2023 میلادی قریب به 100 هزار دلار حقوق و دستمزد تعیین کرده است. گفته می شود علینژاد سال گذشته نیز در راستای پیاده‌سازی سیاست‌های ضدایرانی دولت امریکا، قریب به 108هزار دلار از این موسسه پاداش دریافت کرده است.
 

توجیه شکنجه های ساواک از سوی انتخابی فرد
دست آخر اینکه، کاملیا انتخابی فرد که به رغم ایرانی بودن، در سال های اخیر به عنوان پادوی رسانه ای و توجیه گر سیاست های کشورهای عربی از جمله عربستان و امارات فعالیت می کند، به تازگی حتی شکنجه های ساواک را هم توجیه کرد. این به اصطلاح خبرنگار، در واکنش به انتشار تصویر پرویز ثابثی، شکنجه‌گر ساواک، مدعی شد که این شکنجه ها برای حفظ امنیت بوده است، مثل امریکا که برای حفط امنیتش افغانستانی‌ها را شکنجه می‌کرد!

جستجو
آرشیو تاریخی