صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۱

اخبار

ضرورت رفع ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور تا پایان دولت
وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: ۸۸۷ نقطه پرحادثه راه های کشور باید تا پایان دولت سیزدهم رفع شود و تمامی ارکان دولت برای رفع نقاط حادثه خیز شناسایی شده، آستین همت را بالا زده‌اند. مهرداد بذرپاش ضمن تأکید بر اصلاح نصب علائم در جاده‌ها جهت کاهش سوانح رانندگی اظهار کرد: امیدوارم نوروز امسال کمترین مخاطره و آسیب را برای مردم عزیزمان شاهد باشیم.
وی با تأکید بر اولویت بندی پروژه های جاده ای به سازمان راهداری دستور داد: پروژه هایی که زودتر به نتیجه می رسند در اولویت شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲قرار گیرند.

 

بهره برداری از سامانه لیست انتظار ناوگان جاده‌ای
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری با اعلام برنامه‌های پایانه‌های مسافری در ایام نوروز اظهار کرد: هیچ گونه افزایش نرخ بلیت در دستور کار نبوده و با متخلفین در این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.
داریوش باقرجوان، با اعلام اینکه علاوه بر پایانه‌های مسافربری پویش‌های فرهنگی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها نیز برگزار خواهد شد افزود: نظارت در این ایام با سامانه‌های داپ، سپهتن و صورت وضعیت و از طریق دوربین‌های نظارتی با همکاری پلیس راهور و همچنین سامانه پیامکی رسیدگی به شکایات سازمان راهداری به سرشماره ۲۰۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ انجام خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی