صفحات
شماره هشت هزار و صد و چهل - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و چهل - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

کومله هشدار پایان ائتلاف به سلطنت‌طلبان داد
 خبر اول اینکه، اختلافات در اپوزیسیون بالا گرفته و مهتدی، رئیس گروهک تجزیه‌طلب کومله، خواستار پایان‌ دادن حمله به احزاب کرد شده است. وی گفته است طرفداران پادشاهی، تندرو، افراطی و پرخاشگر هستند. وی همچنین هشدار داده است شخصیت‌های مسئول در جریان سلطنت‌طلب باید حمله به احزاب کرد و کردها را متوقف کنند.  مهتدی با انتقاد از اینکه این جریان تروریستی به تجزیه‌طلبی متهم می‌شود، خاطرنشان کرد این اقدامات منجر به عقب‌نشینی گروهک کومله از ائتلاف با اپوزیسیون می‌شود.

منافقین و صهیونیست‌ها؛ حامی اصلی اسماعیلیون
 خبر دیگر اینکه،حامد اسماعیلیون از افراد اپوزیسیون ضدایرانی از جمله کسانی است که همواره به پشتیبانی شدن از سوی صهیونیست‌ها و منافقین مشهور بوده است.  این ارتباط به دلیل رفاقت و همکاری نزدیک کاوه شهروز که مسئولیت وکالت وی را برعهده دارد، با اروین کاتلر وکیل سازمان منافقین و کسی که توانست نام این گروهک را از لیست تروریستی دولت کانادا خارج کند، مشخص بود.  انتشار سابقه اخبار برگزاری یک نشست در خارج از کشور و قرار گرفتن حامد اسماعیلیون و اروین کاتلر در کنار یکدیگر، گمانه‌زنی‌ها را تقویت کرد.
موشک‌های تل‌آویو 10 روزه تمام شد!
دســـت آخر اینکــــــه، شبــــکه ۱۳ رژیم‌صهیونیستی به نقل از افراد آگاهی که آنها را «منابع دیپلماتیک» توصیف کرد، گزارش داد: «اسرائیل آماده حمله به ایران نیست.» به گزارش این شبکه صهیونیست، منابع دیپلماتیک اسرائیلی فاش می‌کنند: «ایرانی‌ها هم این را می‌دانند که انبار موشک‌های رهگیر اسرائیل ظرف ۱۰ روز تمام شده و چنانچه اسرائیل به ایران حمله کند، پاسخ تهران گسترده و طولانی خواهد بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی