صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی و شش - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی و شش - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

Leader.ir

اقامه نماز رهبر انقلاب بر پیکر همسر شهید آیت‌الله مطهری

رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر دیروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر سرکار خانم اعظم (عالیه) روحانی، همسر شهید آیت‌الله مرتضی مطهری ضمن قرائت فاتحه، بر پیکر آن همراه و یار استاد مطهری نماز اقامه کردند.
همچنین آیت‌الله رئیسی در پیامی درگذشت همسر مجاهد شهید مطهری را  تسلیت گفت و  تصریح کرد: این بانوی فداکار و صبور پس از سال‌ها همراهی مؤمنانه با استاد مطهری، عمر شریف خود را صرف ترویج اندیشه‌های والای آن شهید و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد نیکی از خود بر جا گذاشت.

 

ایرنا

حضور مخبر در مجلس برای بررسی مسائل ارزی

مجلس امروز برای بررسی مسائل ارزی جلسه غیرعلنی برگزار می‌کند. علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برای این نشست از محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی، دعوت شده است، گفت: قرار است مشکلات و راهکارهای حل مسائل ارز توسط مسئولان بیان شود و نمایندگان نیز نظرات خود را در این باره خواهند گفت.

 

ایرنا

سفر علی باقری به کلمبیا

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه در جریان یک سفر منطقه‌ای به امریکای لاتین وارد بوگوتا پایتخت کلمبیا شد. وی در این سفر در دیدار با همتای خود طیف گسترده‌ای از موضوعات دستورکار روابط دوجانبه، از جمله تحکیم همکاری‌های سیاسی، توسعه تجارت، همکاری در علوم و فناوری، فرهنگی، جهانگردی و سایر موضوعات مورد علاقه مشترک را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.

جستجو
آرشیو تاریخی