صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی و پنج - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی و پنج - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۲

دیروز‌چه‌خبر؟

اینجا ستون «دیروز‌چه‌خبر؟» است و ما خبرهای دیروز 3 اسفند ۱۴۰۱ خورشیدی را برای‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم:

  یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم که سه شنبه گذشته آغاز شد، روز گذشته به کار خود پایان داد. در بیانیه پایانی این اجلاسیه، با اشاره به حجم گسترده تبلیغات و اهانت‌های بی سابقه به عمود خیمه نظام، خطاب به دشمنان و عوامل خودفروخته داخلی آنان تأکید شده است: رهبری اسلامی، نهادی استوار، مستحکم و ریشه دار است که با هیاهو و جوسازی، آسیب نخواهد دید.
  پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان به بهشت زهرا تشییع و در قطعه نام آوران به خاک سپرده شد. صلاح الزواوی دوشنبه گذشته در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. سلام الزواوی، دختر وی در این مراسم اظهارکرد: پدرم همواره می‌گفت که قدس و فلسطین بالاخره آزاد خواهد شد و ما بازخواهیم گشت و این مسأله تنها مسأله زمان است.
  دیروز جلسه اعضای هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد که طی آن، برنامه ارسالی دولت در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی بررسی شد. محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع در این جلسه گفت: دولت برنامه‌های خود را برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ارائه کرده و هیأت نظارت مجمع وظیفه دارد، طبق سند الزامات تحقق سیاست‌های کلی، برنامه دولت را بررسی کند.
  نشست خبری سیدشمس‌الدین حسینی، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد که  در آن اعلام کرد انتشار خبر اختصاص ۱۵ لیتر بنزین به خانوارهای فاقد خودرو ناشی از ناهماهنگی بوده و این امر به تصویب این کمیسیون نرسیده است.

جستجو
آرشیو تاریخی