صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی و چهار - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی و چهار - ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۸

دستگیری عاملان شهادت مأمور پلیس البرز

عاملان شهادت مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در کمتر از 7 ساعت پس از این جنایت دستگیر شدند.
شامگاه دوشنبه مأموران انتظامی چهارباغ به منظور مبارزه با قاچاق موادمخدر با تعدادی از قاچاقچیان مسلح درگیر شدند که در این درگیری گروهبان یکم محمدمهدی وکیلی از پرسنل این یگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز در تشریح این خبر گفت: گروهبان یکم «محمد مهدی وکیلی» از مأموران پلیس شهرستان چهارباغ در درگیری مسلحانه با فروشندگان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل شد. این مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چهارباغ در عملیات تعقیب و گریز فروشندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.
هداوند با بیان اینکه عامل اصلی شهادت محمد مهدی وکیلی با ضرب گلوله زمین گیر شده است، گفت: ۶ عامل دیگر در چند عملیات مختلف دستگیر شدند و مقادیری مواد مخدر نیز در این عملیات کشف و ضبط  شد.
رئیس کل دادگستری استان البرز نیز با اعلام بازداشت عوامل شهادت یک مأمور نیروی انتظامی در چهارباغ، از دستور برای تسریع در محاکمه عوامل آن خبر داد. حسین فاضلی هریکندی گفت: پس از اعلام این حادثه بلافاصله به دادستان چهارباغ و معاون پیگیری پرونده های خاص دادگستری کل استان البرز برای تسریع در شناسایی، بازداشت و تعقیب قاتل یا قاتلان با به کارگیری تمامی ظرفیت های قانونی دستورات مقتضی صادر شد.

وی با تأکید بر اینکه اشد مجازات در انتظار عوامل این جنایت خواهد بود از دستور برای تسریع در تحقیقات مقدماتی و محاکمه خبر داد و متذکر شد: هر گونه تعدی به جایگاه نیروی انتظامی و مأموران خدوم آن با سرعت و جدیت توسط دستگاه قضایی استان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

جستجو
آرشیو تاریخی