صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی و یک - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی و یک - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

ایرنا

همدردی آیت‌الله رئیسی
با دولت و ملت تاجیکستان

آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور در پیامی به امامعلی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان، کشته و مجروح شدن تعدادی از مردم این کشور در واقعه ریزش بهمن در ولایت خودمختار بدخشان را به وی تسلیت گفت و با مردم کشور برادر و دوست جمهوری تاجیکستان ابراز همدردی کرد.

 

فارس

حضور دوباره فرمانده سپاه در خوی

سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته برای دومین بار، جهت بازدید از مناطق زلزله‌زده به خوی سفر کرد. وی در این سفر، ضمن بازدید از آخرین وضعیت اقدامات انجام شده در این مناطق، اجرای مصوبات سفر قبلی را بررسی کرد.

 

تسنیم

تشییع شهید دفاع مقدس در قم

پیکر مطهر شهید علیرضا بادرام پس از ۳۴ سال گمنامی در جست و جوهای اخیر گردان تفحص، شناسایی شد. پیکر مطهر این شهید ظهر جمعه ۲۸ بهمن روی دوش مردم شهیدپرور تشییع و در گلزار امامزاده علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

 

خانه ملت

آغاز روند بررسی بودجه
در صحن علنی در هفته پیش رو

مطابق برنامه‌ریزی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، قرار است هفته جاری روند بررسی بودجه سال 1402 کل کشور در صحن علنی آغاز شود.

 

فارس

سخنرانی قالیباف در افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

 سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، عصر دیروز با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران آغاز شد. قالیباف طی سخنانی در این مراسم گفت: امروز وظیفه همه ما، علاوه‌بر حفظ و ترتیل و قرائت قرآن که بسیار ارزشمند و ستودنی است، این است که بتوانیم پیام آسمانی قرآن را ترویج دهیم و جامه عمل به آن بپوشانیم.

جستجو
آرشیو تاریخی