صفحات
شماره هشت هزار و صد و سی - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و سی - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۴

اخبار

اسرائیل انتخابات 20 کشور را دستکاری کرد
هویت چند هکر پیمانکار اسرائیلی که مدعی دستکاری در بیش از ۳۰ انتخابات در ۲۰ کشور سراسر جهان - از جمله امریکا، انگلیس و کانادا - هستند، فاش شد. به گزارش گاردین، این گروه توسط «تل حنان» اداره می‌شود. او مردی ۵۰ ساله است که پیش از این عضو نیروی ویژه رژیم صهیونیستی بوده و گفته می‌شود که به مدت بیش از دو دهه بر انتخابات کشورهای مختلف جهان اثر گذاشته است.

 

ورود وزیر خارجه اردن به دمشق پس از یک دهه
وزیر خارجه اردن دیروز وارد دمشق شد . این نخستین سفر رئیس دستگاه دیپلماسی اردن به سوریه از آغاز جنگ در این کشور است. به گزارش خبرگزاری معا، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن که علاوه بر سوریه به ترکیه نیز می‌رود، طی این سفرها درخصوص اوضاع انسانی و نیازهای امدادرسانی این دو کشور گفت‌وگو می‌کند.


تایوان: هیچ بالون چینی را رصد نکردیم
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد، هیچ بالون جاسوسی از سوی چین را بر فراز این جزیره رهگیری نکرده است. به گزارش خبرگزاری رویترز، این خبر در حالی منتشر شده که مناقشات بین چین و امریکا بر سر ورود بالون‌های جاسوسی چینی بر فراز ایالات متحده شدت گرفته است. روزنامه فایننشال تایمز اخیراً از سوی منابع ناشناس تایوانی گزارش کرده بود که این جزیره ده‌ها بالون ارتش چین را در حریم هوایی خود در سال‌های اخیر رصد کرده است.

جستجو
آرشیو تاریخی