صفحات
شماره هشت هزار و صد و بیست و هفت - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و صد و بیست و هفت - ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

کنایه یک نماینده به رضا پهلوی


 خبر اول اینکه،علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر یادگاری براندازان در نشست اخیر خود، در توئیتی نوشت: «شاید مخالفان جمهوری اسلامی خودشان هم نکته اصلی این تصویر را که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ندانند! اما این انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) بود که توانست با کنار زدن بساط ارباب و رعیتی، کاری کند تا شاهزاده پهلوی برخلاف میلش با یک روستازاده در طبقه برابر قرار گیرد.»اشاره وی به همنشینی فرزند شاه مخلوع با مسیح علی‌نژاد روزنامه‌نگار فراری و عامل سازمان جاسوسی CIA بوده که از اهالی یکی از روستاهای شمال کشور است.


اعتراف مهتدی به تجزیه ایران پس از براندازی


 خبر دیگر اینکه، تنها دو روز بعد از نشست چهره‌های ضد انقلاب، تجزیه‌طلبی که پشت مدعای «آزادی و دموکراسی» پنهان شده بود عریان‌تر از هر زمان خود را به نمایش گذاشت.
به گزارش تسنیم، عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله که تجزیه کردستان ایران از جمله اهداف آنهاست، روز گذشته در مصاحبه با تلویزیون «روداو» گفته است: «ناسیونالیست‌های تندرو و پان‌ایرانیست‌ها ما را قبول ندارند اما پس از آزادی خواست خود را (تجزیه) مطرح می‌کنیم و الان وقتش نیست، بعدها آرایش سیاسی عوض می‌شود و لزوماً چنین نیست که افراد و نیروهایی که در حال حاضر به هم نزدیک‌اند در آینده هم چنین باشند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی