اخبار

ریزش سقف بخش دیالیز بیمارستان یاسوج

گروه حوادث/نشتی لوله های آب در بیمارستان بزرگ یاسوج سقف بخش دیالیز این بیمارستان را خراب کرد.
امیر عنبری ، رئیس بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شهید جلیل یاسوج  در این زمینه گفت: به علت نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک این بیمارستان، بخشی از سقف بخش دیالیز این بیمارستان ریزش کرد. بعد از نشتی لوله‌های آب در طبقه منهای یک، بلافاصله شیرهای ورودی آب به این قسمت بسته شد، اما به علت اینکه سقف بیمارستان از نوع تایل گچی بود بعد از خیس شدن ریزش کرد.
وی از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: بر اساس دستور غلام نژاد مقرر شد در اسرع وقت این بخش تعمیر شود.
امیر عنبری در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد تایل‌های گچی آسیب دیده مجدد نصب شده است، افزود: خدمات‌رسانی با استقرار سه دستگاه دیالیز در این بخش منوط به تعمیر این بخش است. سه دستگاه دیگر نیز به علت رطوبتی که دارند باید شرکت سازنده از تهران کار تعمیرات آن‌ها را انجام دهد تا مورد استفاده قرار گیرد.وی با بیان اینکه یک دستگاه دیالیز در بخش دیگری از بیمارستان راه‌اندازی شد، گفت: بیماران می‌توانند از بخش دیالیز بیمارستان شهید بهشتی استفاده کنند.

 

پایان شیادی های 2 کلاهبردار در گلستان

گروه حوادث/دو مرد شیاد که به بهانه تسهیل کار افراد در دادگستری کلاهبرداری می کردند  با هوشیاری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان هنگام دریافت پول در محل قرار  دستگیر شدند.
حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در تشریح این خبر گفت: این افراد خود را از  نزدیکان مسئولان قضایی استان معرفی می کردند و در پرونده های مهم با ادعای اینکه می توانند رأی پرونده را به نفع یکی از طرفین، تغییر دهند، پول نقد ، دلار و سکه درخواست می کردند.
آسیابی ادامه داد: با گزارش مردم به سامانه پیامکی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، بررسی این گزارش با حساسیت آغاز و پس از چند ماه تحقیق و کار اطلاعاتی، این دو نفر دستگیر و بازداشت شدند .  افرادی که در دام این کارچاق کن ها گرفتار شده‌اند، می توانند برای طرح شکایت، به دادسرای مرکز استان و یا حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند.
آسیابی افزود: امسال با تلاش حفاظت و اطلاعات استان و گزارش های مردم به سامانه پیامکی حفاظت استان ۵۲ کارچاق کن و کارشناس متخلف شناسایی و دستگیر شده اند.

جستجو
آرشیو تاریخی