فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک 3 ساله

گروه حوادث/کشف ترامادول در معده کودک سه ساله‌ای که پدرش مدعی بود به‌ علت خفگی جان‌ باخته است فرضیه قتل در این پرونده را پررنگ کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از هفتم خرداد امسال و به دنبال اعلام خبر مرگ پسری سه ساله به بازپرس کشیک قتل پایتخت از سوی مأموران کلانتری ۱۶۴ حکیمیه آغاز شد. وقتی تحقیقات از پدر این کودک آغاز شد، وی به مأموران گفت: برای خرید به همراه پسرم از خانه خارج شدم. وقتی مقابل فروشگاه رسیدم از خودرو پیاده شدم و چون می‌خواستم زود برگردم پسرم داخل خودرو ماند، در همین موقع بدون اینکه نگاهی به خودرو بیندازم ریموت دزدگیر را زدم تا درها قفل شود اما چون در این موقع شیشه‌ها به‌ طور خودکار بالا می‌رود، متوجه نشدم که سر پسرم بین شیشه و در خودرو گیر کرده و خفه شده است.
در حالی که مرد جوان چنین اظهاراتی داشت، به دستور بازپرس جنایی جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی‌ قانونی منتقل شد، اما با گذشت حدود 9 ماه از این ماجرا و انجام آزمایشات سم‌شناسی، متخصصان پزشکی‌قانونی اعلام کردند داخل معده کودک سه ساله ترامادول یافت شده است.
وجود ترامادول در معده کودک، فرضیه قتل وی را پررنگ کرد و بازپرس وحید ناصری دستور احضار پدر این کودک را به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران برای انجام بازجویی و تحقیقات تکمیلی صادر کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی