صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و بیست و شش - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و بیست و شش - ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۱۱

اخبار

افتتاح ۴۵۰۰ واحد مسکونی در کشور

بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکونی در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، کرمانشاه و خوزستان به بهره‌برداری رسید.
از این تعداد واحد مسکونی هزار و ۲۰۵ واحد در خراسان رضوی بهره‌برداری شد و هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در کرمانشاه، هزار و ۴۸۰ واحد در خوزستان و بقیه در استان گلستان افتتاح شد.
مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این واحد‌ها گفت: دولت سیزدهم نیاز موجود برای مسکن را با سیاست‌های مختلفی که در حوزه تسهیلگری در دستور کار دارد برطرف خواهد کرد. دولت اعلام کرده در قالب نهضت ملی مسکن در طول چهار سال، چهار میلیون مسکن می‌سازد.

 

اولین پرواز هواپیمای ایرانی تا پایان سال

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فاز اول ساخت هواپیمای ایران ۱۴۰ و بهره‌برداری از آن در حوزه‌های مختلف غیر از مسافری نهایی شده است و آخر امسال اولین پرواز پلتفرم جدید هواپیمای ایران ۱۴۰ را خواهیم داشت.
محمد محمدی‌بخش افزود: طراحی‌های مفهومی و طراحی‌های اولیه سازه‌ها انجام شده است و ما اساساً دارای یک کارخانه هواپیماسازی هستیم.  رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این مهم‌ترین موضوعی است که در دو دهه گذشته شکل گرفته است. ما اوایل سال آینده می‌توانیم یک جدول زمانبندی دقیق برای شروع عملیات پروازی ارائه کنیم. وی اظهار کرد: رادار بومی را ابتدای سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری خواهیم کرد.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی