اخبار

 

خسروی وفا به لوزان رفت
محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک برای دیدار با توماس باخ رئیس IOC بامداد امروز به لوزان سوییس رفت.این سومین جلسه رسمی خسروی وفا و توماس باخ در چهار ماه قبل است که در راستای دیپلماسی ورزشی ایجاد ارتباط با فدراسیون‌های جهانی کمیته بین‌المللی المپیک و شورای المپیک آسیا است.به گفته سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، ربطی به تحریم‌ها ندارد ومختص کمیته ملی المپیک، بازی‌های آسیایی و قهرمانان و ورزشکاران مرتبط است.»

برکناری بی‌سر و صدای دبیرپارالمپیک
غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، 49 روز بعداز ابقای محمد تابع برای سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک، او را بدون اطلاع هیأت اجرایی برکنار کرد که این موضوع اعتراض هیأت اجرایی را به دنبال داشت.

جنگ هورسان برای صعود به پلی آ‌ف
هورسان رامسر تیم چهارم جدول رده بندی، امروز در سیرجان برای قطعیت حضورش در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال جدال سختی با فولاد دارد. سه تیم لبنیات هراز آمل، شهداب یزد و پیکان تهران به ترتیب تیم‌های اول تا سوم جدول با پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر به پلی آف رسیدند و هورسان هم که دور رفت 3- یک فولاد سیرجان را برده، امروز می‌خواهد با تحمیل شکست جواز صعود را از سیرجان بگیرد. تقابل تیم شهداب یزد با محمدرضا تندروان در ارومیه مقابل شهرداری‌چی‌ها تیم سابق تندروان هم جذابیت خاصی دارد. لبنیات هرازآمل صدرنشین هم امروز در گرگان به مصاف پاس این شهر می‌رود. تیم پیکان بعداز باخت هفته قبل مقابل شهداب، میزبان نیان الکترونیک خراسان است.مس رفسنجان دراصفهان به مصاف گیتی پسند می‌رود. ایفا سرام هم میزبان راهیاب ملل مریوان است.

16 بهمن؛ رونمایی ازفینالیست دوم درگنبد
در حالی که پیکان با دو برد 3- صفر مقابل ذوب آهن اصفهان، با اقتدار به فینال لیگ برتر والیبال زنان رسید،  سایپا و سریک  هم برای تعیین  فینالیست دوم  جمعه گذشته در گنبد مقابل هم قرار گرفتند که نارنجی پوشان بعداز برد 3-2 ، دیروز در تهران با همان نتیجه 3-2 باختند تا کار به بازی سوم کشیده شود. قرار است بازی سوم برای تعیین تیم فینالیست یکشنبه 16 بهمن در گنبد برگزار شود.

جستجو
آرشیو تاریخی