لژیونرها

الاهلی با گلزنی کنعانی زادگان پیروز شد
درخشش حاجی صفی از نجات دروازه تا موقعیت‌سازی

لژیونرهای فوتبال ایران، یکشنبه شب نیز در دیدارهای مختلفی به میدان رفتند. در هفته بیستم سوپرلیگ یونان، آ.ا.ک به مصاف آریس رفت و 3-0 به برتری رسید. احسان حاجی صفی، کاپیتان تیم ملی کشورمان که در این بازی در ترکیب اصلی آ.ا.ک حضور داشت و 79 دقیقه بازی کرد، نمایشی عالی داشت و توانست با نمره 8  دومین بازیکن برتر میدان نام گیرد. حاجی صفی پس از جام‌جهانی به یکی از ستاره‌های اصلی آتنی‌ها تبدیل شده و بسیاری از حملات این تیم را از سمت چپ ساخته و پرداخته می‌کند. او در این بازی توانست 3 موقعیت گلزنی ایجاد کند و 8 پاس در یک سوم آخر خط تهاجمی به مهاجمان برساند. حاجی صفی در فاز تدافعی نیز عالی کار کرد و توانست یک توپ را از روی خط دروازه بیرون بیاورد و دروازه تیمش را نجات دهد. آ.ا.ک با این برد 47 امتیازی شد تا به صدر جدول برسد و پاناتینایکوس هم با یک بازی کمتر و 45 امتیاز در رده دوم است. در هفته دوازدهم لیگ ستارگان قطر نیز، الاهلی به مصاف ام صلال رفت و به برتری 3-1 رسید. در این بازی که در آن، محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده 90 دقیقه در ترکیب الاهلی حضور داشتند، کنعانی زادگان دقیقه 29 گل اول الاهلی را به ثمر رساند. الاهلی با این برد 17 امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد.

طارمی بهترین مهاجم نیم‌فصل پرتغال

سایت «گل پوینت» پرتغال با اتمام نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر این کشور به معرفی تیم منتخب متشکل از 33 بازیکن پرداخت. این رسانه مهدی طارمی  مهاجم باشگاه پورتو را  که 10 گل در لیگ پرتغال زده، با کسب امتیاز 6.84 بهترین مهاجم نیم فصل اول پرتغال انتخاب کرد.

واکنش سردار به علاقه گالا و فنرباغچه به جذب او
نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید

 این روزها خبرهای مختلفی درباره سردار آزمون به گوش می‌رسد و گفته می‌شود فنرباغچه و گالاتاسرای به دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم بایرلورکوزن هستند. این در حالی است که او یکشنبه‌شب در دیدار بایرلورکوزن برابر بورسیا دورتموند از دقیقه ۸۰ برای تیمش به میدان رفت اما نتوانست مانع شکست 2-0 تیمش در هفته هجدهم بوندسلیگا شود. آزمون در مورد انتقالش به ترکیه گفت: «نمی‌دانم این اخبار از کجا می‌آید. من با بایرلورکوزن قرارداد دارم و می‌خواهم بازیکن موفق و مفیدی در این تیم باشم.» سردار در این فصل ۱۲ بار برای بایرلورکوزن بازی کرده و ۲ پاس گل نیز به ثبت رسانده است. قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله با تیم آلمانی در سال ۲۰۲۷ به پایان می‌رسد. ارزش فعلی سردار در بازار ۱۲ میلیون یورو است. با این حال اظهارنظر آزمون نشان می‌دهد او تمایلی به فعالیت در فوتبال ترکیه ندارد. آزمون می‌خواهد تا پایان مدت قراردادش در آلمان بماند و همین موضوع کار را برای باشگاه‌های ترک سخت می‌کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی