صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و هفده - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و هفده - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۲۱

درستکار همچنان در دسترس نیست

علیرضا دبیر: او را به زاگرب می‌رسانیم

پریسا غفاری/ غیبت‌های ادامه‌دار پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات و اردوهای تیم ملی سؤال‌برانگیز شد.
در حالی که اردوهای تیم ملی کشتی آزاد پیگیری می‌شود ولی همچنان غیبت‌های عجیب پژمان درستکار، نفر اول کادرفنی تیم ملی در برنامه‌های فنی و تمرینی آزادکاران ادامه دارد تا شایعاتی پیرامون شکرآب شدن رابطه او با رئیس فدراسیون کشتی بیش از پیش شود.
غیبت او در مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی آغاز شد اما کادر فنی در مصاحبه‌های خود خبر از بیماری او دادند. بعد از آن هم درستکار هنوز در حوالی خانه کشتی و اردوی شاگردانش آفتابی نشده است و مربیان کم تجربه تیم، تمرینات قهرمانان جهان و المپیک را زیر نظر دارند. البته دبیر سعی کرده است با حضورش در اردوهای تیم ملی و توصیه‌های فنی به آزادکاران تا حدودی این خلأ را جبران کند.
 با وجود این فدراسیون کشتی توضیح قانع‌کننده‌ای درباره غیبت او نداده و از طرفی خود این مربی هم سکوت کرده‌ است.
ولی به نظر می‌رسد انتقادات از درستکار که پیش از قبول هدایت تیم ملی هم ساکن امریکا بود و رئیس فدراسیون کشتی با علم به این موضوع هدایت تیم ملی را به او سپرد، اوج گرفته و شرایط برای ادامه همکاری‌اش با فدراسیون سخت شده است؛ اما علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی سریع واکنش نشان داد:«درستکار حدود چهارماه پیش درخواست مرخصی کرد تا به کار شخصی خود بپردازد.او بعد از دوسال و نیم درخواست مرخصی کرده و من نمی‌توانم به او نه بگویم. امیدوارم هرچه زودتر مشکلش حل شود و بیاید و شاگردانش را برای مسابقات آینده آماده کند.» تیم ملی کشتی آزاد همچنین بر اساس اعلام قبلی قرار است تحت هدایت درستکار روزهای ۱۲ تا ۱۶ بهمن در تورنمنت کرواسی شرکت کند.دبیر درخصوص حضور او در زاگرب هم توضیح می‌دهد:«ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ویزای درستکار بموقع صادر شود و بتواند به کشتی گیران تیم ملی برسد. اما اگر شرایط به گونه‌ای باشد که نتواند در زاگرب حضور داشته باشد ما مربیانی داریم که می‌توانند بخوبی تیم ملی را هدایت کنند.»

جستجو
آرشیو تاریخی