صفحات
شماره هشت هزار و یکصد و سیزده - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و یکصد و سیزده - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۱۷

خبر در خبر

ایرنا - مجتبی گداری‌نژاد، رئیس اداره محیط‌ زیست شهرستان کنگاور گفت: ۲۵ اکیپ شکارچی غیرمجاز طی یک هفته اخیر که از روزهای برفی سوء‌استفاده کرده بودند، با هوشیاری محیطبانان( محافظ )محیط‌ زیست کنگاور شناسایی و دستگیر شدند.

تسنیم- علی سلاجقه، رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: بودجه سازمان محیط‌ زیست نسبت به سایر دستگاه‌ها جهش خوبی داشته است اما اعتبارات ما همچنان ناچیز است و در مقایسه با وظایفی که سازمان بر عهده دارد، کافی نیست.

ایران- بهرامعلی ظاهری، مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست استان سمنان، گفت: شش ماده یوز در زیستکره توران شاهرود زندگی می‌کنند و این امر، امید را در دل دوستداران محیط‌ زیست برای زادآوری این گونه افزایش داده است.

میراث آریا- علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: فعالان صنعت گردشگری از دفاتر خدمات مسافرتی استان‌های تهران، خراسان شمالی، کردستان، فارس و اصفهان در پاویون ایران در نمایشگاه گردشگری فیتور ۲۰۲۳ حضور داشتند و به معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی ایران پرداختند.

میراث آریا-روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد و گفت: کارت سفر به‌صورت ارزان و اقساطی است و مبلغ تسهیلات آن ۳۰ میلیون تومان با نرخ ۴ درصد برای هر خانوار است که با همکاری یکی از بانک‌ها انجام خواهد شد.

تسنیم- غلامرضا ابدالی، مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط‌ زیست درباره مزارع پرورش کروکودیل در کشورمان گفت: کروکودیل‌های این مزارع وارداتی بوده و بومی ایران نیستند، لذا چون بومی ایران نیستند مشکلی با پرورش آنها نداریم.

جستجو
آرشیو تاریخی