اخبـــار

سومین گلزن انگلیسی، هوادار حسین وفایی است
ایوان تونی بازیکن تیم فوتبال برنتفورد انگلیس، هوادار حسین وفایی اسنوکر باز حرفه‌ای ایران است. حسین وفایی جوان‌ترین اسنوکرباز حرفه‌ای در مسترز جهانی 2023 است، هوادار دوآتشه‌ای مثل ایوان تونی  مهاجم شماره 17 تیم فوتبال برنتفورد دارد. سومین گلزن برتر لیگ جزیره که حالا هم بازی سامان قدوس هم هست، جمعه شب به دیدار حسین وفایی اسنوکر باز ایرانی رفت و چند دقیقه‌ای با او گپ زد و عکس یادگاری هم گرفت.

150 هزار فرانک سوئیس برای بهترین کشتی گیر
اتحادیه جهانی کشتی جوایز و پاداش دلاری نفرات برتر مسابقات رنکینگ‌دار کرواسی را اعلام کرد.این رقابت‌ها از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در شهر زاگرب برگزار می‌شود که بر این اساس مبلغ ۳۹۰ هزار فرانک سوئیس برای جوایز دلاری نفرات برتر در نظرگرفته شده که به نفر نخست هر وزن یک هزار و ۵۰۰ فرانک، مدال نقره ۷۵۰ و به هر کدام از دارندگان مدال‌های برنز ۵۰۰ فرانک پاداش پرداخت خواهد شد.همچنین ۱۵۰ هزار فرانک سوئیس نیز به بهترین کشتی‌گیر سال اختصاص داده شده که براساس عملکرد آنان در رقابت‌های رنکینگ‌دار اهدا خواهد شد. این جایزه تا پایان سال به ۳۰ کشتی‌گیر برتر اهدا می‌شود.

تلاش خدابخشی برای تصاحب طلای اوپن پاریس
 مسابقات کاراته اوپن پاریس با راهیابی مهدی خدابخشی به فینال و صالح اباذری به رده‌بندی برگزار شد. بعد از کارشکنی و عدم صدور روادید کاراته‌کاهای ایرانی فقط سجاد گنج زاده، مهدی خدابخشی و صالح اباذری که دارای روادید بلندمدت بودند موفق به حضور در این مسابقات شدند. مهدی خدابخشی در وزن منفی 84 کیلوگرم با پیروزی مقابل حریفان خود مقتدرانه راهی فینال شد تا امروز برای تصاحب طلا به مصاف سایباک عبدالسلم فرانسوی برود. همچنین صالح اباذری ملی پوش وزن مثبت 84 کیلوگرم با 3 برد و یک باخت به دیدار رده‌بندی راه پیدا کرد و باید امروز مقابل بوکتان سریکس از بوسنی  برای نشان برنز قرار بگیرد. سجاد گنج زاده  دیگر نماینده کاراته ایران در وزن مثبت 84 کیلوگرم هم  مقابل هوکین دایخی از فرانسه نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

جستجو
آرشیو تاریخی