اخبار

2300 تصادف در روز برفی تهران
گروه حوادث/  رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از وقوع ۲۳۰۰ تصادف در روز برفی پایتخت خبر داد.
سرهنگ احسان مؤمنی گفت: روز یکشنبه ۲۵ دی با توجه به بارش برف، شاهد ۲۳۰۰ فقره تصادف در معابر پایتخت بودیم که در مقایسه با روز‌های عادی، بیش از ۶۰۰ فقره افزایش تصادف داشتیم.
وی با بیان اینکه معابر پایتخت بویژه معابر شمال شهر تهران همچنان لغزنده است، از شهروندان خواست با سرعت کمتر از حد مجاز رانندگی کنند.رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد: ترمز ناگهانی در روز‌هایی که معابر لغزنده است موجب تشدید تصادفات می‌شود.

کشف یک تن مرفین زیر بار لاستیک
گروه حوادث/ مأموران پلیس شهرستان نی‌ریز و یگان تکاوری، ۹۲۸ کیلوگرم ماده مخدر مرفین را که در یک کامیون جاساز شده بود کشف کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز با همکاری کارکنان یگان تکاوری استان، حین گشت‌ در محور «سیرجان-شیراز» به یک دستگاه کامیون حامل بار لاستیک مشکوک شدند و با اقدامات فنی و تخصصی آن را توقیف کردند.
مأموران انتظامی با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند در بازرسی از این کامیون ۹۲۸ کیلوگرم مرفین که به شکل بسیار ماهرانه‌ای در کف اتاق زیر بار لاستیک خودرو جاسازی شده بود را کشف و یک قاچاقچی حرفه‌ای را دستگیر کنند که پس از سیر مراحل قانونی متهم روانه زندان شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی