مراجع تقلید پای صندوق رأی



علما و مراجع عظام تقلید هم همپای مردم و دیگر مسئولان روز گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.
به گزارش رسا آیت‌الله مکارم شیرازی در حاشیه شرکت در انتخابات در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات، تأکید کرد: امروز روز خوش و سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است، ان شاءالله مردم برگ زرین دیگری بر برگ‌های زرین افتخارات خود خواهند افزود و دشمن را مأیوس خواهند کرد.
آیت‌الله نوری همدانی هم حفظ و حراست از انقلاب را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: مردم ایران با حضور پای صندوق‌های رأی کشور را حراست و تقویت کنند.
آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید هم با شرکت در انتخابات و با آرزوی توفیق برای ملت ایران، برای اعتلای انقلاب و نظام اسلامی دعا کرد.
آیت‌الله محمدعلی علوی گرگانی هم بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت: مردم در انتخابات باید به وظایف خود در جنبه‌های مختلف توجه ویژه داشته باشند.
آیت‌الله مظاهری هم در اولین ساعات شروع انتخابات رأی خود را به صندوق سیار شماره ۷۲۵ اصفهان انداخت و گفت: انتخابات با کمک و عنایت خداوند متعال، با حضور پر شور و گسترده مردم، سبب سرافرازی نظام جمهوری اسلامی ایران و امیدواری مردم و مایه ناامیدی بدخواهان و دشمنان ملت بزرگوار ایران می شود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7285/2/536775/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها