دستگیری عاملان قتل وکیل دادگستری در بابلسر

گروه حوادث/ عاملان قتل یک وکیل دادگستری در شهرستان بابلسر با تلاش پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
جسد این وکیل دادگستری به نام مهران که قبلاً نیز قاضی بوده اما از 15 سال قبل از دستگاه قضایی منفک شده روز جمعه در شهرستان آمل کشف و تحقیقات از سوی پلیس برای رازگشایی این معمای جنایی آغاز شد.
 عباس پوریانی، رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به بازداشت دو متهم به قتل در شهرستان آمل اظهار کرد: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان بامداد روز حادثه وارد ویلای شخصی مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول را که یک مرد ۵۲ ساله بوده به قتل رساندند. متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی‌اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل کرده و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.
رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: پس از کسب خبر، مأموران پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است. با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌ جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم کرده بودند، دستگیر شدند.وی با بیان اینکه متهمین به بزه انتسابی اقرار کرده‌اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمین را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.
جستجو
آرشیو تاریخی