مصاحبه و خبر

مطهری مربی موقت تراکتور شد
گل‌محمدی: مذاکرات خوبی داشتم
تراکتوری‌ها که دنبال جذب یحیی گل‌محمدی هستند تصمیم گرفتند تا زمان برطرف شدن مشکلات حضور او در این تیم، حمید مطهری را به‌عنوان مسئول فنی انتخاب کنند و مطهری که یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود، با حضور در تبریز تمرینات تراکتور را زیر نظر خواهد گرفت. گل‌محمدی هم درباره مذاکراتش با تراکتور به ورزش سه گفت: «من هیچ مشکلی برای کار کردن ندارم و به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.» او ادامه داد: «با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم. شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود. جا دارد از آقای زنوزی هم تشکر کنم که برای تراکتور زحمات زیادی می‎‌کشند.»

در آستانه تقابل حساس با ناپولی
آزمون در تمرین هت‌تریک کرد
بعد از مصدومیت اخیر سردار آزمون و دوری تقریباً طولانی مدت او از میادین حالا به نظر می‌رسد این ستاره فوتبال ایران دوباره به مرز آمادگی رسیده و این بهترین خبر ممکن برای دنیله‌ د‌روسی در مقطع حساس کنونی فصل محسوب می‌شود. سردار ابتدای هفته بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب رم به میدان رفت و با اینکه جالوروسی با نتیجه 3-1 برابر بولونیا بازنده شد ولی دو دقیقه پس از حضورش در زمین تک گل گرگ‌ها را به ثمر رساند. او که این روزها در تمرینات رم نیز بسیار آماده و سرحال نشان می‌دهد، در بازی درون تیمی موفق به هت‌تریک شد تا خط و نشانی جدی برای رقبای خود از جمله روملو لوکاکو و تامی آبراهام بکشد.
 رم یکشنبه شب در جریان یک بازی حساس به مصاف ناپولی خواهد رفت و قطعاً در این مسابقه نیز آزمون شانس بالایی برای حضور در ترکیب این تیم خواهد داشت. دیداری که جالوروسی برای حفظ امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، محکوم به پیروزی در آن است.

جستجو
آرشیو تاریخی