پرونده یک زن و دو مرد زندانی با مــــرگ بسته شد

گروه حوادث/ یک زن و چهار مرد محکوم به مرگ در حالی سحرگاه دیروز پای چوبه دار رفتند که دو نفر از آنها شانس دوباره‌ای برای زندگی پیدا کردند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، یکی از زندانیانی که موفق شد فرصت دوباره‌ای برای زندگی داشته باشد مرد جوانی بود که شهریور سال 96 مرتکب قتل شده بود. او باتوجه به حاضر نشدن اولیای دم در پای چوبه دار، حکمش متوقف شد.
دومین نفر نیز مردی افغانستانی بود که پسر نوجوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده و به اعدام محکوم شده بود. اما در آخرین لحظات زمانی که پای چوبه دار ایستاد، توبه نامه‌اش را به قاضی داد و همین موضوع باعث شد حکمش برای بررسی توبه نامه متوقف شود.
اما مرد میانسالی که همسر دومش را فروردین سال 99 به دلیل اختلافات خانوادگی کشته بود سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.
محکوم به قصاص دیگری که روز گذشته دفتر زندگی‌اش بسته شد، مردی بود که مهر سال 1400 در یک درگیری خیابانی پسر جوانی را به قتل رسانده و به اعدام محکوم شده بود.
اما سومین محکوم به قصاص یک زن بود که اسفند سال 1400 زن 70 ساله‌ای را با ضربات چاقو به قتل رسانده و طلاهای او را سرقت کرده بود. وی در اعترافاتش گفته بود: شب حادثه گل کشیده بودم و حال خوبی نداشتم. قرار بود مقتول که رمال بود برایم دعای شکست طلسم و سحر و جادو بنویسد.
وقتی به خانه‌اش رفتم ناگهان کنترلم را از دست دادم و پیرزن را هل دادم و او روی تخت افتاد و بعد با دستانم خفه‌اش کردم و چند ضربه چاقو هم به او زدم و طلاهایش را سرقت کردم.
پس از صدور حکم قصاص برای این زن وی سحرگاه دیروز در زندان قزلحصار پای چوبه دار رفت و پرونده‌اش با اجرای حکم بسته شد.

جستجو
آرشیو تاریخی