دستگیری زوج قاچاقچی با 17 کیلو مواد مخدر

گروه حوادث/  زوج قاچاقچی که به شکل خانوادگی مواد مخدر را از شهرستان‌ها به تهران قاچاق و توزیع می‌کردند با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین دستگیر شدند.
  سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایت‌های مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
 پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجهی موادمخدر را تهیه کرده و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن‌را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.
 باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکت‌شان در یکی از شهرهای استان کرمان، مأموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.
در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.
مأموران نیز پس از چندین شبانه‌روز رصد و پایش دقیق، بامداد یکشنبه موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.
 وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع موادمخدر می‌کردند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند.
همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل شد و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی