دام 2 سارق برای نوجوانان در شهرری

گروه حوادث/ فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲سارق حرفه‌ای که از نوجوانان زورگیری می‌کردند، خبر داد.
سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری از کودکان در اسفندماه و شکایت والدین این کودکان، بررسی موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم (ع) قرار گرفت.
وی افزود: مأموران در گام نخست طی انجام اقدامات اطلاعاتی و میدانی دریافتند؛ ۲ متهم با پرسه‌زنی در کوچه‌ها و محله‌های خلوت، نوجوانان را که قصد استفاده از تلفن همراه داشتند با سلاح سرد تهدید و اقدام به سرقت می‌کردند. مأموران عملیات در گام بعدی با انجام اقدامات پلیسی گسترده هویت و مخفیگاه متهمان را در یکی از محله‌های شهرری شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه افراد را دستگیر و از مخفیگاه‌شان یک قبضه سلاح سردی که با آن کودکان را تهدید می‌کردند، کشف شد.
رئیس پلیس شهرستان ری در ادامه عنوان کرد: متهمان در بازجویی اولیه منکر حقایق شدند، اما در ادامه با مشاهده مستندات و مدارک موجود به زورگیری از کودکان به شیوه‌های مختلف اعتراف کردند.
وی با بیان این‌که متهمان سابقه‌دار بوده و به دفعات مختلف تحمل کیفر داشتند اضافه کرد: متهمان به همراه ۴ مالباخته به پلیس آگاهی برای بررسی تخصصی، منتقل شدند.

جستجو
آرشیو تاریخی