صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و پنج - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و بیست و پنج - ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد:

رسیدگی آنی و برخط به گرانفروشی تاکسی‌های اینترنتی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری دیروز از اختصاص دو شعبه ویژه در تهران برای برخورد با تخلفات مربوط به تاکسی‌های اینترنتی خبر داد و گفت، پرونده‌های مربوط به این حوزه، آنی و برخط رسیدگی می‌شود.
به گزارش ایرنا، احمد اصانلو از مردم خواست با مراجعه به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، تخلفات تاکسی‌های اینترنتی را به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به تاکسی‌های اینترنتی هشدار داد به بهانه حذف گزینه عجله دارم قیمت‌ها را بالا نبرند و دسترسی مردم به خدمات را محدود نکنند و مردم را گروگان نگیرند زیرا این رفتار مصداق تخلف است.
اصانلو در مورد افزایش قیمت از سوی تاکسی‌های اینترنتی با استناد به دو گزینه گفت: سازمان تعزیرات در راستای وظیفه ذاتی خود که مبارزه با گران‌فروشی است، به این موضوع ورود کرد و سبب حذف گزینه‌ «عجله دارم» شد اما بر حسب گزارش‌های ارائه شده اکنون دو شرکت تاکسی‌های اینترنتی، یا خدمت‌رسانی به مردم را کاهش داده‌اند یا قیمت را بالا برده‌اند که هر دو این موارد از مصادیق تخلف محسوب می‌شود.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تأکید کرد: اگر احراز شود که تعمداً از ارائه خدمات امتناع و یا گران‌فروشی کرده‌اند و دنبال گروگان گرفتن مردم هستند با آنها برخورد قاطع خواهد شد.
جستجو
آرشیو تاریخی