شهردار شاهدشهر:

توسعه سرانه‌های عمومی در اولویت شهرداری است

 احداث‌ استادیوم شاهدشهر با مساحت 15هزارمترمربع و با اعتبار 35میلیارد تومان درجهت توسعه سرانه‌های عمومی، اجرایی شد.
بهمن خانی شهردار شاهدشهر با اعلام این خبر گفت: ارتقای سرانه‌های عمومی و توسعه پروژه‌های سلامت‌محور بویژه فضاهای ورزشی در اولویت مدیریت شهری است و احداث استادیوم ورزشی درهمین راستا پیگیری و اجرا شد و در دهه فجر با حضور استاندار تهران و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: شاهدشهر دارای نوجوانان و جوانان مستعد وعلاقه‌مند ورزشی است که با تقویت فضاهای ورزشی علاوه بر تأمین نشاط و سلامت شهروندان، زمینه رشد و پیشرفت‌شان در رشته‌های مختلف فراهم می‌شود.
شهردار شاهدشهر با اشاره به اهمیت روان‌سازی ترافیک و اصلاح معابر در سطح شهر به معضل ترافیکی جاده اصلی و مجاور باطری‌سازی پرداخت و گفت: با اجرای دوربرگردان، تعریض و جدول‌گذاری این محور، مسیر تردد خودروها روان و گره ترافیکی باز شده است.
وی آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر به مساحت 50هزار مترمربع، جدول‌گذاری معابر به طول 4هزار متر مربع و اجرای 6هزارمتر مربع کف‌پوش را از دیگر اقداماتی عمرانی دانست که در سال‌جاری با هدف رفاه و آسایش شهروندان عملیاتی شده است.
وی سپس با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در سال آینده گفت: احداث آرامستان بهشت فاطمه(س) با رعایت اصول زیست محیطی و بهداشتی به مساحت پنج هکتار و در خارج از شهر، احداث سالن ورزشی فوتسال چند منظوره در جهت ارتقای سرانه ورزشی، آسفالت و جدول‌گذاری معابر، احداث و تجهیز پارک‌های محله‌ای و تأمین سرانه‌های عمومی از اولویت‌های شهرداری است که قطعاً با مشارکت و همکاری شهروندان و وفاق و همدلی مجموعه مدیران شهری و شورای اسلامی شهر شاهد توسعه و عمران شهر خواهیم بود.
جستجو
آرشیو تاریخی