مس رفسنجان 2 استقلال صفر

شگفتی با طلا شدن مس!

مس رفسنجان و استقلال از ساعت 17 دیروز، برگزار‌کننده یکی از دیدارهای باقی‌مانده مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان بودند.
محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان تیمش را با ترکیب حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد، محمدمهدی محبی، سعید واسعی و سجاد شهباززاده به میدان فرستاد و جواد نکونام هم استقلال را با ترکیب سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و آرمان رمضانی روانه میدان کرد. دقیقه 4 شهباززاده روی اشتباه مدافعان استقلال، در پشت محوطه صاحب توپ شد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. در ادامه آبی‌پوشان پایتخت این فرصت را داشتند که از میزبان خود پیش بیفتند و دقیقه 12 ارسال سلمانی به درون محوطه جریمه با ضربه سر مرادمند همراه شد که در ادامه لک با مدافع پیش‌تاخته آبی‌ها برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی برای استقلال اعلام کرد. صالح حردانی پشت این توپ ایستاد که حامد لک موفق شد این ضربه را مهار کند.
پس از آن شاگردان نویدکیا در دقیقه 24 پس از یک و دوی واسعی با باقری، واسعی وارد محوطه جریمه شد و این بازیکن با یک پاس در عرض، محمدمهدی محبی را صاحب توپ کرد و این بازیکن به‌راحتی دروازه آبی‌ها را باز کرد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. در نیمه دوم، استقلالی‌ها به قصد جبران به میدان آمدند اما باز هم مسی‌ها به گل رسیدند و دقیقه 67 روی یک پاس در عمق، منتظر محمد در مصاف تک به تک با حسینی، با یک ضربه چیپ، توپ را از بالای سر کاپیتان آبی‌ها عبور داد و به گل دوم تیمش تبدیل کرد.
این بازیکن عراقی که به‌طور قرضی از استقلال به مس آمده، پس از به ثمر رساندن این گل شادی نکرد. دقیقه 87 روی ارسال جلالی، توپ از دستان لک خارج شد و سیلوا در ادامه دروازه مس را باز کرد ولی داور به دلیل خطای سهرابیان به روی لک، این گل را مردود اعلام کرد. این بازی با نتیجه 2-0 به سود مس به پایان رسید تا این تیم با شگفتی‌سازی، نتیجه‌ای طلایی بگیرد و صدرنشین لیگ برتر را از جام حذفی کنار بگذارد.
صعود سپاهان
با انتقام از شمس آذر
در دیگر بازی دیروز جام حذفی، سپاهان و شمس‌آذر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به میدان رفتند.
شاگردان ژوزه مورایس در این دیدار با گل‌های رضا اسدی (24)، امید نورافکن (59) و رضا شکاری (70) به گل رسیدند تا با برد 3-0 راهی مرحله بعد شوند و باخت لیگ به شمس‌آذر را جبران کنند. گفتنی است از ساعت 20 دیشب هم پرسپولیس و نفت و گاز با هم دیدار کردند.

جستجو
آرشیو تاریخی