سرقت های خشن راننده از اتباع بیگانه

گروه حوادث: راننده مسافربرنما که با زور و تهدید و ضرب و جرح از مسافرانش که اتباع غیرایرانی بودند سرقت و زورگیری می‌کرد از سوی پلیس دستگیر شد.
  سردار کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه همراه با ضرب و جرح از اتباع کشورهای همسایه بررسی موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، فردی با استفاده از ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و سمند با تردد در محدوده پایانه‌های مسافربری  به بهانه‌های مختلف از مسافران که از اتباع کشورهای همسایه بودند، زورگیری کرده است.
 رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، هویت متهم را شناسایی کردند گفت: در گام بعدی کارآگاهان با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی موفق به دستگیری این فرد در یک عملیات منسجم شدند.  وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره پنجم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر ۱۰۰ فقره سرقت اعتراف کرد و ۱۵ مالباخته وی را شناسایی کردند. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان دیگر در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.
جستجو
آرشیو تاریخی