از گوشه و کنار ایران

گذشت از ‌طلب میلیاردی
به حرمت نام امام علی(ع)
مرد بدهکار با رضایت دو شاکی و گذشت آنها از ‌طلب ۱۰ میلیارد ریالی خود از رفتن به زندان نجات یافت.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس حل اختلاف استان اردبیل اظهار کرد: ۲ نفر از همشهریان اردبیلی از فردی ۱۰ میلیارد ریال‌طلب داشتند، بعد از مدتی پرونده آنها به شعبه ۵ شورای حل اختلاف شهرستان اردبیل ارجاع داده شد که با ورود اعضای باتجربه و پر تلاش این شعبه و برگزاری جلسات متعدد و مستمر آنان توجیه شدند که فرد بدهکار به هیچ وجه قادر به پرداخت بدهی نیست و  بی هیچ شائبه ای یک فرد ورشکسته است، بنابراین هر دو شاکی به احترام نام و یاد مولی الموحدین علی بن ابی طالب(ع) از حق خود گذشتند و راضی نشدند در این ایام مبارک ماه شعبان یک سرپرست خانواده روانه زندان شود.

مرگ راننده زیر لودر
  راننده لودر در یک واحد معدنی واقع در معدن سنگ روستای «کروس بالا بر» اثر حادثه شغلی، جان خود را از دست داد.
 به گزارش ایلنا، این راننده لودر در حال اجرای عملیات برداشت خاک در معدن سنگ روستای کروس بالا از توابع بخش ایوانکی شهرستان گرمسار در استان سمنان بود که ناگهان لودر واژگون شد. امدادگران با تجهیزات در اختیار، اقدام به رهاسازی وی کردند اما راننده جان باخته بود.
 
واژگونی آمبولانس حامل بیمار در جاده برفی
یک دستگاه آمبولانس حامل بیمار در آزادراه نطنز به اصفهان بر اثر بارش برف واژگون شد.
حسن صالحیان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان نطنز گفت: حوالی ساعت ۶ صبح دوشنبه یک دستگاه آمبولانس متعلق به بیمارستان هاجر شهرکرد بر اثر لغزندگی در آزادراه نطنز به اصفهان واژگون شد.
وی افزود: این آمبولانس در حال اعزام بیمار به تهران بود که در حوالی پایگاه اورژانس روستای نیه در آزادراه نطنز به اصفهان واژگون شد و بیمار داخل آمبولانس، پرستار همراه بیمار و راننده آمبولانس مصدوم و برای تکمیل سیر درمان به بیمارستان منتقل شدند.
 
کشف شیشه از چمدان 2 مسافر استانبول
 مأموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه تبریز هنگام بررسی بار مسافران استانبول از ۲ مسافر زن و مرد که هر دو اهل اردبیل بوده اما نسبت فامیلی نداشتند، در مجموع ۳ کیلو و ۸۵۰ گرم شیشه (خالص)کشف کردند.
سرهنگ محسن لریان رئیس فرودگاه تبریز اعلام کرد: مأموران از کف و جداره چمدان‌های این دو مسافر که به شکل ماهرانه موادمخدر را جاساز کرده بودند ماده مخدر شیشه کشف کردند و پرونده قانونی در این خصوص تشکیل شد و اقدامات قانونی در حال انجام است.

جستجو
آرشیو تاریخی