نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های امروز فوتبال اروپا

از جدال سخت رم و یوونتوس تا شانس بالای یونایتد برای پیروزی

امیررضا همایون
خبر‌نگار

امروز برای فوتبال اروپا به مانند هفته‌های گذشته بواسطه بازی‌های مهمی که در این روز برگزار می‌شود، بسیار خاص است. در ادامه نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های روز یکشنبه فوتبال جهان خواهیم انداخت.
 
جذاب مثل لیورپول-یونایتد
تیم فوتبال لیورپول در فصل جاری لیگ برتر فوتبال انگلستان شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، اتفاقی که باعث سقوط آنها به رتبه‌های پایین جدول رده‌بندی این لیگ شده است. طبق برنامه از پیش تعیین شده دوتیم لیورپول و منچستریونایتد باید از ساعت 20:00 امروز در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر بروند، مصافی که برای هواداران این دوتیم بدون توجه به رتبه‌های این دوتیم همچنان هم جذاب خواهد بود. یکی از نکات جذاب این رقابت برای هواداران یونایتد این است که مصاف با قرمز‌های شهر لیورپول برای منچستریونایتد نخستین صخره سخت آنها پس از مصاف با بارسلونا در مرحله پلی آف لیگ اروپا است، رقابتی که باید دید تیم تحت هدایت اریک تن هاخ که این روزها شرایط خوبی را سپری می‌کند موفق می‌شود روند شکست‌ناپذیری خودش را همچنان ادامه بدهد یا اینکه شاگردان یورگن کلوپ موفق می‌شوند یک شگفتی بزرگ خلق کنند و یونایتد را متوقف کنند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد و یورگن کلوپ یک گام دیگر به لبه پرتگاه سقوط نزدیک‌تر خواهد شد.
 
ادامه روند پیروزی یوونتوس؟
مهم‌ترین بازی روز یکشنبه سری آ ایتالیا بین دوتیم یوونتوس و آاس رم برگزار می‌شود، جایی که گورخر‌ها با آلگری پس از کسر امتیاز و سقوط به رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ داخلی فوتبال ایتالیا در چند هفته اخیر شرایط خوبی دارد و با کسب پیروزی‌های متعدد فاصله خودش با رتبه‌های بالایی جدول را کمتر کرده است. یوونتوسی‌ها اما در این هفته یک مصاف سخت را پیش رو دارند زیرا تیم آاس رم تحت هدایت ژوزه مورینیو و با درخشش پائولو دیبالا ستاره سابق گورخر‌ها هم شرایط خوبی سپری می‌کند و به نوعی می‌توان گفت رقابت مذکور غیرقابل پیش‌بینی‌ترین مسابقه چند هفته اخیر سری آ است. به نظر می‌رسد در پایان این رقابت باتوجه به ستارگان باتجربه‌ای که تیم‌های فوق در ترکیب خودشان دارند روند مطلوب یکی از این دو تیم به پایان برسد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی