موفقیت 9 کودک ایرانی در مسابقه نقاشی محیط زیست ژاپن

9 عضو مراکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در بیست‌ و دومین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «جی‌کیو‌ای» (JQA) کشور ژاپن موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار شدند.
در این مسابقات که با موضوع «انتخاب سبک زندگی دوستدار محیط زیست» برگزار شد، ۶ هزار و ۳۹۰ اثر از ۶۱ کشور جهان شرکت داشتند که از این تعداد ۱۶۳ اثر مربوط به ایران بود. از میان آثار ارسال شده به جشنواره  3  کودک ایرانی موفق به کسب جایزه اول و ۶  کودک دیگر موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش بین‌الملل شدند.
در این مسابقه «حلما حسن‌زاده» 7 ساله از محمودآباد مازندران، «اسما نجفی» ۱۲ ساله از تبریز آذربایجان ‌شرقی و «ستاره شاویسی» ۱۲ ساله از  کرمانشاه جایزه اول بخش بین‌الملل را کسب کردند.
همچنین «ایلیا قربانی» 8 ساله از محمودآباد مازندران، «زهرا خرم‌دل» ۱۱ ساله از  تبریز آذربایجان‌ شرقی، «الناز خدابخشی» ۱۱ ساله از چرمهین اصفهان، «نازلی جام‌لو» ۱۱ساله از تبریز آذربایجان‌ شرقی، «معصومه قاسمی» ۱۱ساله از شهر قدس استان تهران و «ثنا عبدالله‌زاده» ۱۵ ساله از ماکو آذربایجان‌ غربی موفق به دریافت دیپلم افتخار بخش بین‌الملل این مسابقه شدند.
جستجو
آرشیو تاریخی