زن همسر کش به ترکیه فرار کرد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از کشف راز قتل مردی جوان به دست همسرش و دو نفر دیگر خبر داد.
به گزارش ایسنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در تشریج جزئیات این خبر گفت:‌ چندی قبل مرد سالخورده‌ای به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و اعلام کرد پسر ۳۶ ساله‌اش چند روز است که ناپدید شده و عروسش هم از او خبری ندارد.
 به همین منظور رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این اداره قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند، مرد گمشده آخرین بار با خودرویش خانه را ترک کرده و به ملاقات همسرش در کرج رفته است.
ولیپور گودرزی با بیان اینکه در روند تحقیقات مشخص شد مرد گمشده و همسرش با یکدیگر مشکل داشته‌اند، تصریح کرد: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد ملاقات مرد گمشده و همسرش با دعوت یک زن جوان انجام شده و پس از این دعوت، زن مرد گمشده به ترکیه رفته است. بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان در نخستین‌گام زن جوان را بازداشت کردند که وی از سرنوشت مرد گمشده اظهار بی‌اطلاعی کرد. تحقیقات ادامه داشت تا اینکه زن جوان به قتل مرد گمشده با همدستی همسر و یک مرد غریبه اعتراف و عنوان کرد دو متهم دیگر پرونده که با یکدیگر ارتباط پنهانی داشتند، به کشور ترکیه فرار کرده‌اند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: کارآگاهان پس از اظهارات تکان‌دهنده متهم پرونده، راهی محل جنایت در کرج شدند و جسد مرد گمشده را در بیابان‌های اطراف کشف کردند. در تحقیقات تکمیلی مشخص شد، همسر مقتول با برنامه‌ریزی قبلی با کمک دو نفر دیگر با ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی