نگاهی به بازی لیورپول-رئال مادرید

برد برزیلی کهکشانــــــــــــی ها

امیررضا همایون
خبر‌نگار

مهم‌ترین بازی شب اول هفته دوم دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری به میزبانی ورزشگاه آنفیلد برگزار شد، جایی که دوتیم لیورپول و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند و رقابتی تماشایی را برای هواداران فوتبال در سراسر جهان تدارک دیدند.
 
وینیسیوس فرشته نجات
وینیسیوس جونیور ستاره جوان مادریدی‌ها مطابق انتظار هواداران در بازی سه‌شنبه شب ستاره اول تیمش بود، او پس از اینکه تیمش دو گل از شاگردان کلوپ دریافت کرد، موفق شد با نمایشی فوق‌العاده دو گل را به ثمر برساند و بازی را مساوی کند، نتیجه‌ای که باتوجه به جو ورزشگاه آنفیلد فوق‌العاده به نظر می‌رسد. البته این نمایش فوق‌العاده پایان کار وینی در این بازی نبود و این ستاره برزیلی در ادامه یک پاس گل هم برای کریم بنزما ارسال کرد تا روی سه گل از پنج گل تیمش در این مسابقه تأثیر مستقیم داشته باشد. به عبارت دیگر می‌توان گفت باتوجه به نمایش وینی در این مسابقه رئال یک برد برزیلی را مقابل لیورپول کسب کرد.
 
بازگشت بنزما به اوج
کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال در این فصل عملکرد خوبی برعکس فصل‌های گذشته از خودش نشان نداد اما او دربازی سه‌شنبه شب تیمش مقابل لیورپول به روند مطلوب همیشگی خودش بازگشت و ستاره تیمش بود. اتفاقی که بسیاری از طرفداران  به آینده بنزما در مادرید امیدوار شدند و حالا باید دید او باتوجه به سنش می‌تواند عملکرد خوبش در بازی مقابل لیورپول را ادامه بدهد یا خیر.
 
قبح آنفیلد ریخت
درسالیان گذشته ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به جایی تبدیل شده بود که شاگردان کلوپ در آن شکست نمی‌خوردند، رکوردی که با نمایش نا مطلوب پسران کلوپ مقابل رئال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی از بین رفت و حالا با قطعیت می‌توان گفت این ورزشگاه دیگر برای حریفان قرمز‌های بندر لیورپول دست نیافتنی نیست و به نظر می‌رسد ترس رقبا از جو ورزشگاه خانگی این تیم باتوجه به نتیجه‌ای که شاگردان آنچلوتی در آن کسب کرده‌اند، ریخته باشد و در ادامه فصل باید انتظار تحمیل شدن شکست‌های بیشتری از سوی حریفان این تیم در خانه خودشان باشیم، موضوعی که شاید فصل جاری را تبدیل به آخرین فصل آقای معمولی روی نیمکت قرمز‌ها کند، اتفاقی که غیرمنتظره خواهد بود اما باید قبول کرد هیچ مالکی برای مربی بازنده دست نمی‌زند و در انتظار سقوط تیمش نخواهد ماند.

جستجو
آرشیو تاریخی