قتل کودک ۱۹ ماهه توسط پدر سنگــدل

مردی که یک سال و نیم پیش با خوراندن متادون، کودک ۱۹ ماهه‌اش را به کام مرگ فرستاده بود، توسط پلیس آگاهی البرز در ماهدشت کرج شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش ایرنا ، سرهنگ «محمد نادربیگی» رئیس پلیس آگاهی البرز در تشریح جزئیات این خبر گفت: یک سال و نیم پیش پدری، فرزند خود را که دچار مرگ مغزی شده بود به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل کرده و تحقیقات پزشکی قانونی نشان داد فرزند وی به دلیل خوردن متادون دچار مرگ مغزی شده است.نادربیگی افزود: با توجه به اینکه محل وقوع حادثه در کرج و فرد، ساکن ماهدشت بود، پرونده قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهم به استان البرز ارجاع شد. اطلاعات به دست آمده نشان داد که این مرد قصد فروش اندام‌های فرزندش را داشته است پس از مشخص شدن هدف شوم این پدر سنگدل، شناسایی مخفیگاه او در دستور کار پلیس قرار گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
وی اظهار کرد: اگرچه این پدر سنگدل مدعی شده بود که فرزندش شربت متادون را خودش خورده اما اسنادی در دست پلیس قرار گرفت که نشان می‌دهد این فرد با قصد قبلی دست به این اقدام زده است. متهم در تحقیقات تکمیلی به قتل طفل ۱۹ ماهه خود اعتراف کرد. با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی