ویژه نامه پلاس۸۱۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
روزنامه ایران - ویژه نامه پلاس۸۱۳۰ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - صفحه ۳

حال و هوای کنسرت رضا صادقی با یادی از مردم خوی و علی انصاریان

مشکی ‌پوشان شب تهران را رنگی کردند

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ، اوایل بهمن امسال از فراخوان «رنگ لبخند ٣» برای همراهی و کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی خبر داده و اعلام کرده بود که قرار است ۲۵ بهمن کنسرتی را در تهران در راستای این فراخوان برگزار کند که تمام درآمد کنسرت برای تهیه ملزومات مردم این شهر هزینه خواهد شد. این وعده صادقی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران محقق شد. الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال «سقوط» میهمان ویژه کنسرت شب گذشته صادقی بود.


رضا صادقی
خواننده موسیقی پاپ، اوایل بهمن امسال از فراخوان «رنگ لبخند ٣» برای همراهی و کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی خبر داده و اعلام کرده بود که قرار است ۲۵ بهمن کنسرتی را در تهران در راستای این فراخوان برگزار کند که تمام درآمد کنسرت برای تهیه ملزومات مردم این شهر هزینه خواهد شد. این وعده صادقی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران محقق شد. الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال «سقوط» میهمان ویژه کنسرت شب گذشته
صادقی بود.

 

«شانس آخر» و ۳میلیارد هدیه غیرنقدی
این خواننده  قطعه «شانس آخر» را که چند روز پیش برای قدردانی از همراهی مردم با فراخوان «رنگ لبخند ۳» و کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی منتشر کرده بود، اجرا کرد و اعلام کرد: دقیقاً در روزی که محبت کردید و فراخوان «رنگ لبخند ۳» را پذیرفتید، فقط ۳ میلیارد تومان اقلام غیرنقدی به دست آنان (زلزله‌زدگان خوی) رسید.
«به فرض محال»، قطعه بعدی بود که صادقی اجرا کرد.
اجرای «من و یادت» یکی از پرهیجان‌ترین بخش‌های کنسرت شب گذشته صادقی بود و مخاطبان با انرژی و هیجان بسیار این قطعه را همخوانی کردند.
صادقی همچنین به مناسبت روز جهانی عشق، قطعه «همه اون روزا» را اجرا کرد.
قسمت پایانی کنسرت به اجرای آثار نوستالژیک و قدیمی صادقی اختصاص داشت؛ «دلم برات تنگ شده جونم»، «نرو»، «آشنا» و «وایسا دنیا» از جمله قطعاتی بود که با جیغ و همصدایی مخاطبان اجرا شد.
این خواننده سال‌های گذشته نیز فراخوان‌هایی را با عنوان «لبخند یک» و «لبخند ۲» در پی بلایای طبیعی در استان‌های خوزستان، شیراز، لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و جاسک برای همدردی با مردم این مناطق منتشر کرده بود و با «رنگ لبخند ٣» نیز سعی کرد حال دل مردم را با همراهی خودشان آرام و شاد کند.
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی