گزارش تصویری از نمایشگاه محمدحسین نیرومند با موضوع اغتشاشات

یک مکث کوتاه در نمایشگاه «کار خودشونه»

هانیه شجاعی زند
خبرنگار

 

چند روزی است نمایشگاه پوسترهای محمدحسین نیرومند با عنوان «کار خودشونه» با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، محمدحسین نیرومند هنرمند طراح و مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور سینمایی و هنری، حسین عصمتی و جمعی از هنرمندان در گالری عالی واقع در حوزه هنری، افتتاح شد است. این هنرمند انقلابی با تمام مشغله‌های اجرایی که درسال‌های اخیر درگیر آن است بر خود وظیفه دیده که همزمان با اغتشاشات اخیر نقش مهمی در امر جهاد تبیین داشته باشد.
او در ورودیه نمایشگاه، بخشی از اهداف خود از این تصویرگیری را به‌صورت مکتوب آورده است:
بسمه تعالی
وسلی کلارک ژنرال امریکایی و فرمانده سابق نیروهای ناتو می‌گوید: «چند هفته بعد از حمله 11 سپتامبر، امریکا تصمیم گرفت به هفت کشور ازجمله ایران حمله نظامی کند.» از آن تاریخ تا امروز امریکا و متحدانش به شش6 کشور حملۀ نظامی کردند. هفت تریلیون دلار هزینۀ لشکرکشی‌شان شد و 800 هزار کشته حاصل این تصمیمشان با اهداف نابودی شش کشور که مقدمه‌ای برای نابودی جمهوری اسلامی باشد. باتجربه‌ای که در 8 سال دفاع مقدس داشتیم جنگ آن­ها را درخارج مرزهای ایران مهار کردیم.
پس از این شکست بزرگ، رویکرد نظام سلطه در قبال ایران اسلامی تغییر کرد. جنگ شناختی و ادراکی در اولویت برخورد آنها با ایران قرار گرفت. در مدت 70 روز اغتشاشات، ایران عزیز با بزرگترین جنگ جهانی شناختی و ادراکی روبه‌روشد. جنگی که در آن میلیاردها دلار دیگر هزینه خواهد شد و بزودی هم پایان نخواهد یافت؛ در حالی که دراین جنگ تجربه مقابله هم نداریم. در این نمایشگاه سعی دارم گوشه‌ای کوچک از تأثیر مخرب این جنگ جهانی را به نمایش بگذارم.

جستجو
آرشیو تاریخی