شرور گروگانگیر در مشهد دستگیر شد

در عملیات پانزده دقیقه‌ای پلیس یک شرور حرفه‌ای که برای فرار از چنگ قانون، ۲برادر نوجوان را با قمه گروگان گرفته بود، زمین‌گیر شد.
به گزارش ایرنا، سرهنگ احمد نگهبان فرمانده انتظامی مشهد گفت: به‌دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت‌های سریالی فردی سابقه‌دار در محدوده جنوب شرق شهر مشهد، شناسایی و دستگیری سریع متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.
فرمانده انتظامی مشهد افزود: با توجه به متواری بودن این شرور تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با پیگیری مستمر مأموران انتظامی، مخفیگاهش شناسایی شد. مأموران دایره امنیت عمومی کلانتری طرق، پس از هماهنگی‌های لازم قضایی با کنترل نامحسوس پاتوق این فرد شرور را زیر نظر گرفتند که این شرور در یک قدمی دستگیری متوجه حضور مأموران انتظامی می‌شود. متهم برای رهایی از این مخمصه با قمه سد راه یک دستگاه سواری پراید می‌شود و اقدام به گروگانگیری ۲سرنشین نوجوان در عقب خودرو که برادر بودند، می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی پس از طی مسافتی خودروی پراید را متوقف می‌کنند، اما این شرور قمه‌ به دست، ضمن تهدید به کشتن اقدام به عربده‌کشی کرده و با ایجاد رعب و وحشت از چنگ قانون می‌گریزد. در همین بین مأموران انتظامی گروگان‌ها را در فرصتی مناسب از چنگ این فرد شرور آزاد و پس از شلیک چند تیر هوایی در یک عملیات ۱۵ دقیقه‌ای وی را زمین‌گیر می‌کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی