مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد

تزریق روزانه 60 تن گوشت گرم وارداتی به بازار

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی از ورود گوشت‌های گرم وارداتی به کشور خبر داد و گفت: این گوشت‌ها در مرحله آماده‌سازی است و از روز آینده در مغازه‌ها توزیع می‌شود.
به گزارش فارس، مسعود امراللهی افزود: بخش کوچکی از این گوشت وارداتی آخر هفته گذشته در میادین میوه و تره‌بار تهران توزیع شد و بخش دیگر آن هم در حال آماده‌سازی است که  به مرور به بازار عرضه می‌شود.
وی در ادامه گفت: از آنجا که این گوشت‌ها به صورت شقه در سردخانه‌های کشور موجود است بنابراین باید پروتکل‌های بهداشتی درباره آنها بررسی و سپس بسته‌بندی شده و وارد بازار شود.
امراللهی افزود: برنامه‌ریزی شده است تا زمان متعادل شدن قیمت‌ها در بازار، واردات گوشت گرم ادامه داشته باشد و روزانه 50  تا 60 تن گوشت گرم وارداتی به بازار عرضه شود.
لازم به ذکر است پس از افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار، وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل قیمت‌ها، گوشت گرم وارد می‌کند. پیش از این اعلام شده بود که  گوشت‌های گرم وارداتی از روز شنبه این هفته توزیع می‌شود. همچنین برای کنترل قیمت گوشت، مدتی است وزارت جهاد کشاورزی توزیع گسترده گوشت منجمد را در بازار آغاز کرده که همچنان ادامه دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی