8 کشته در تصادفات جاده‌ای اولین هفته بهمن ماه

اخبار حوادث جاده‌ای در شروع اولین هفته از بهمن ماه در نقاط مختلف کشور بسیار برجسته بود، تصادف آتشین در خراسان رضوی، تصادف مرگبار مینی‌بوس در کردستان، تصادف زنجیره‌ای دو تریلی با چند خودرو در کرمان و واژگونی خودرو در تربت‌جام از مهم‌ترین حوادث جاده‌ای بود.

تصادف آتشین ۳ خودرو، جان ۳ نفر را گرفت
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ سه نفر در تصادف سه خودرو در خراسان رضوی خبر داد.
مرتضی مرادی‌پور درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ بامداد شنبه خبرتصادف سه دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ٤٠ محور بردسکن به بجستان، به مرکز فوریت‌های امدادی جمعیت هلال احمر اعلام شد. با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که یکی از سه خودرو به علت شدت تصادف دچار حریق شده است.معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در این تصادف شش نفر دچار حادثه شدند که سه نفر جان خود را از دست دادند و سه مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف مرگبار مینی‌بوس با کامیون در کردستان
به دلیل تصادف مرگبار مینی‌بوس با کامیون در کردستان، ۴ مسافر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.
به گزارش مهر، جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: جمعه شب، یک دستگاه مینی‌بوس با کامیونی در جاده سنندج به دیواندره تصادف کردند که این حادثه چهار فوتی و سه مصدوم داشت.

تصادف زنجیره‌ای ۳ کامیون و ۷ خودرو در کرمان
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تصادف مرگبار سه تریلی و هفت دستگاه خودروی سواری در کرمان خبر داد.صادق محمودی درباره جزئیات این حادثه گفت:‌ بامداد شنبه حادثه تصادف زنجیره‌ای به سامانه ۱۱۲ سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌های امدادونجات به محل حادثه واقع در کیلومتر ٤٠ محور سیرجان-کرمان اعزام شدند. با حضور امدادگران در محل مشاهده شد که 16 نفر در تصادف سه دستگاه تریلی با هفت دستگاه خودروی سواری دچار حادثه شده‌اند. در پی این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۹ نفر دچار مصدومیت شدند.

 واژگونی خودرو در تربت‌جام سه کشته برجا گذاشت
واژگونی یک دستگاه خودروی پژوپارس در خروجی شهر تربت‌جام سه کشته و سه مجروح برجا گذاشت.علی لطفی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی تربت‌جام گفت: این حادثه جمعه شب در انتهای بلوار جانباز محدوده ابتدایی جاده «بزد» به مرکز ارتباطات اورژانس تربت‌جام اطلاع داده شد که سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های یک، دو و سه شهری به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه در ابتدا ۶ مجروح برجا گذاشت که تمام آنها پس از انجام اقدامات درمانی از جمله احیای قلبی ریوی پیشرفته، به بیمارستان سجادیه تربت جام منتقل شدند.رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی تربت جام افزود: متأسفانه ۲ نفر از مصدومان مرد که ۲۲ ساله بودند به علت شدت جراحات و صدمات در بیمارستان فوت کردند. پس از آن یکی دیگر از مصدومان نیز بر اثر شدت صدمات جان باخت و حال مصدوم دیگر وخیم گزارش شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی