بنزینی که برای ۱۵۰ نفر گران تمام شد

فردی که در پوشش مسئول جایگاه سوخت اقدام به کپی از کارت بانکی شهروندان و برداشت ۳۰ میلیارد ریال از حساب آنان کرده بود، دستگیر شد.سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ در این باره گفت:‌ به‌دنبال شکایتی به پلیس فتا و اعلام برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان رسیدگی به موضوع در دستورکار مأموران پلیس قرار گرفت و تحقیقات آغاز شد. در تحقیقات مشخص شد که تمام این افراد پیش از خالی شدن حسابشان اقدام به سوخت‌گیری از یک جایگاه سوخت کرده بودند، همین موضوع شک مأموران را به کلاهبرداری به شیوه اسکیمر معطوف کرد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود:‌ مأموران با استفاده از روش‌های علمی و فنی کشف جرم موفق به دستگیری مسئول یکی از جایگاه‌های سوخت شدند که با روش اسکیمر در فرصتی مناسب با اطلاع از رمز بانکی اقدام به خالی کردن حساب شهروندان کرده است.
معظمی گودرزی گفت: متهم به برداشت سه میلیارد تومان از حساب حدود ۱۵۰ نفر اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به این روش کلاهبرداری به شهروندان هشدار داد حتماً هنگام استفاده از دستگاه کارتخوان رمز را خودشان وارد کنند، چرا که سودجویان حتی اگر موفق به کپی کارت بانکی شوند، تا زمانی که از رمز اطلاع نداشته باشند، نمی‌توانند پولی برداشت کنند.
جستجو
آرشیو تاریخی