قتــل به دلیل پارک نامناسب خودرو در شرق تهران


رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر، راننده یک دستگاه خاور را به خاطر پارک نامناسب به قتل رسانده بودند، خبر داد.
سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در این‌باره گفت: آبان ماه سال‌جاری مرگ مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های شرق تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی گزارش شد.
با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی بیمارستان شده و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود. کارآگاهان با تحقیقات میدانی متوجه شدند مقتول در یکی از خیابان‌های شرق تهران درحال جمع کردن شاخه‌های شکسته درختان بوده که هدف ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار گرفته است.بررسی‌های کارآگاهان نشان ‌داد، قاتل با دوستان خود در حال عبور از خیابان با خودروی سراتو بوده که به پارک کردن خودروی خاور معترض شده و این موضوع درگیری مرگباری را رقم زده است.رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با کشف این سرنخ، اقدامات اطلاعاتی را آغاز و متهم اصلی پرونده را شناسایی کرده و راهی مخفیگاه متهم شدند و مرد جوان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران در تحقیقات ابتدایی منکر درگیری با مقتول شد، اما پس از ارائه شواهد به قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت که به دلیل مصرف مشروبات الکلی و بد پارک کردن خودروی خاور در خیابان، دست به این جنایت زده است.رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه گفت: دو نفر دیگر از همدستان قاتل که در صحنه جنایت حضور داشتند، دستگیر شده و با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده، در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی