نظافتچی پاساژ معروف تهران مچ سارق سریالی را گرفت

مجرم سابقه‌دار که هربار پس از آزادی از زندان، سرقت‌هایش را از سر می‌گرفت در آخرین سرقت خود با هوشیاری نظافتچی پاساژ، دستگیر شد.
به گزارش حادثه 24، متهم این پرونده که معتاد به شیشه است تا پیش از این چهار مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری دستگیر شده و به زندان افتاده بود.
 او آخرین بار دو‌ماه قبل از زندان آزاد شد و نقشه سرقت تازه‌ای کشید. مجرم سابقه‌دار وارد پاساژهای معروف و بزرگ تهران می‌شد و در فرصتی مناسب دست به سرقت شیرآلات سرویس‌های بهداشتی می‌زد. این سارق سابقه‌دار در آخرین سرقتش از یکی از پاساژهای تهران، پس از سرقت در حال ریختن وسایل درون کیف کوله‌اش بود که یک نظافتچی مچ وی را گرفت.
مرد نظافتچی وقتی دید سارق، شیرآلات سرویس بهداشتی را سرقت کرده، به سمت او رفت و با سارق درگیر شد. به این ترتیب متهم دستگیر و وقتی پلیس در محل حادثه حاضر شد، در بازرسی از کیف وی، کلاه گیس و یک شال زنانه به همراه وسایل سرقتی کشف شد.سارق دراین‌باره گفت: معمولاً پس از انجام سرقت‌ها، کلاه گیس بر سرم می‌گذاشتم و شالی دور دهانم قرار می‌دادم تا چهره‌ام مشخص نشود، چون من سابقه‌دار هستم و این بار پنجمی است که دستگیر می‌شوم. وی ادامه داد: انگیزه‌ام از ارتکاب سرقت، تأمین هزینه اعتیادم بود، معتاد به شیشه هستم و جای مشخصی برای زندگی ندارم. به همین دلیل ناچار بودم دست به سرقت بزنم تا هزینه زندگی‌ام تأمین شود. این شیوه را هم در زندان آموختم و بعد از سرقت، شیرآلات را می‌فروختم تا پول خورد و خوراک و موادم را به‌دست آورم اما در آخرین سرقت، نظافتچی پاساژ مچم را گرفت. چون معتادم نتوانستم در جدال با او، موفق به فرار شوم.
جستجو
آرشیو تاریخی